S. EMİR And N. Özdemir, "Atatürk İlkeleri Ve İnkılâp Tarihi Dersindeki Akademik Başarıyı, Derse İlişkin Tutum, Akademik Benlik Kavramı Ve Öğrencilerin Öğrenme Stratejilerinin Yordama Gücü.," AİBÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.8, 2004
EMİR, S. And Özdemir, N. 2004. Atatürk İlkeleri Ve İnkılâp Tarihi Dersindeki Akademik Başarıyı, Derse İlişkin Tutum, Akademik Benlik Kavramı Ve Öğrencilerin Öğrenme Stratejilerinin Yordama Gücü.. AİBÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.8 .
EMİR, S., & Özdemir, N., (2004). Atatürk İlkeleri Ve İnkılâp Tarihi Dersindeki Akademik Başarıyı, Derse İlişkin Tutum, Akademik Benlik Kavramı Ve Öğrencilerin Öğrenme Stratejilerinin Yordama Gücü.. AİBÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.8.
EMİR, Serap, And Nuray Özdemir. "Atatürk İlkeleri Ve İnkılâp Tarihi Dersindeki Akademik Başarıyı, Derse İlişkin Tutum, Akademik Benlik Kavramı Ve Öğrencilerin Öğrenme Stratejilerinin Yordama Gücü.," AİBÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.8, 2004
EMİR, Serap And Özdemir, Nuray. "Atatürk İlkeleri Ve İnkılâp Tarihi Dersindeki Akademik Başarıyı, Derse İlişkin Tutum, Akademik Benlik Kavramı Ve Öğrencilerin Öğrenme Stratejilerinin Yordama Gücü.." AİBÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.8, 2004
EMİR, S. And Özdemir, N. (2004) . "Atatürk İlkeleri Ve İnkılâp Tarihi Dersindeki Akademik Başarıyı, Derse İlişkin Tutum, Akademik Benlik Kavramı Ve Öğrencilerin Öğrenme Stratejilerinin Yordama Gücü.." AİBÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.8.
@article{article, author={Serap EMİR And author={Nuray Özdemir}, title={Atatürk İlkeleri Ve İnkılâp Tarihi Dersindeki Akademik Başarıyı, Derse İlişkin Tutum, Akademik Benlik Kavramı Ve Öğrencilerin Öğrenme Stratejilerinin Yordama Gücü.}, journal={AİBÜ Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2004}