H. ÇOLAKLAR And F. B. Demirdağ, "Üniversite Hastaneleri Çalışanlarının Kalite Anlayışı ve Kalite Çalışmalarında İletişimin Önemi: Bir Uygulama Örneği," Bilgi Dünyası , vol.14, no.2, pp.373-387, 2013
ÇOLAKLAR, H. And Demirdağ, F. B. 2013. Üniversite Hastaneleri Çalışanlarının Kalite Anlayışı ve Kalite Çalışmalarında İletişimin Önemi: Bir Uygulama Örneği. Bilgi Dünyası , vol.14, no.2 , 373-387.
ÇOLAKLAR, H., & Demirdağ, F. B., (2013). Üniversite Hastaneleri Çalışanlarının Kalite Anlayışı ve Kalite Çalışmalarında İletişimin Önemi: Bir Uygulama Örneği. Bilgi Dünyası , vol.14, no.2, 373-387.
ÇOLAKLAR, Huriye, And Fatma Bozkurt Demirdağ. "Üniversite Hastaneleri Çalışanlarının Kalite Anlayışı ve Kalite Çalışmalarında İletişimin Önemi: Bir Uygulama Örneği," Bilgi Dünyası , vol.14, no.2, 373-387, 2013
ÇOLAKLAR, Huriye And Demirdağ, Fatma B. . "Üniversite Hastaneleri Çalışanlarının Kalite Anlayışı ve Kalite Çalışmalarında İletişimin Önemi: Bir Uygulama Örneği." Bilgi Dünyası , vol.14, no.2, pp.373-387, 2013
ÇOLAKLAR, H. And Demirdağ, F. B. (2013) . "Üniversite Hastaneleri Çalışanlarının Kalite Anlayışı ve Kalite Çalışmalarında İletişimin Önemi: Bir Uygulama Örneği." Bilgi Dünyası , vol.14, no.2, pp.373-387.
@article{article, author={Huriye ÇOLAKLAR And author={Fatma Bozkurt Demirdağ}, title={Üniversite Hastaneleri Çalışanlarının Kalite Anlayışı ve Kalite Çalışmalarında İletişimin Önemi: Bir Uygulama Örneği}, journal={Bilgi Dünyası}, year=2013, pages={373-387} }