S. B. ÇAVUŞOĞLU And E. Çırak, "Spor Pazarlamasında Spor Sponsorluğun ve Halkla İlişkilerin Önemi," İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.2, pp.91-100, 2016
ÇAVUŞOĞLU, S. B. And Çırak, E. 2016. Spor Pazarlamasında Spor Sponsorluğun ve Halkla İlişkilerin Önemi. İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.2 , 91-100.
ÇAVUŞOĞLU, S. B., & Çırak, E., (2016). Spor Pazarlamasında Spor Sponsorluğun ve Halkla İlişkilerin Önemi. İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.2, 91-100.
ÇAVUŞOĞLU, Selçuk, And Emine Çırak. "Spor Pazarlamasında Spor Sponsorluğun ve Halkla İlişkilerin Önemi," İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.2, 91-100, 2016
ÇAVUŞOĞLU, Selçuk B. And Çırak, Emine. "Spor Pazarlamasında Spor Sponsorluğun ve Halkla İlişkilerin Önemi." İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.2, pp.91-100, 2016
ÇAVUŞOĞLU, S. B. And Çırak, E. (2016) . "Spor Pazarlamasında Spor Sponsorluğun ve Halkla İlişkilerin Önemi." İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.2, pp.91-100.
@article{article, author={Selçuk Bora ÇAVUŞOĞLU And author={Emine Çırak}, title={Spor Pazarlamasında Spor Sponsorluğun ve Halkla İlişkilerin Önemi}, journal={İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi}, year=2016, pages={91-100} }