S. KURTULUŞ And D. BULUT, "Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü," In Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 9 Basım , İstanbul: Filiz Kitapevi, 2009, pp.641-668.
KURTULUŞ, S. And BULUT, D. Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü. 2009. In Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 9 Basım , Filiz Kitapevi, İstanbul, 641-668.
KURTULUŞ, S., & BULUT, D., (2009). Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü. Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 9 Basım (pp.641-668), İstanbul: Filiz Kitapevi.
KURTULUŞ, Sema, And Diren BULUT. "Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü." In Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 9 Basım , 641-668. İstanbul: Filiz Kitapevi, 2009
KURTULUŞ, Sema And BULUT, Diren. "Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü." Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 9 Basım , Filiz Kitapevi, 2009, pp.641-668.
KURTULUŞ, S. And BULUT, D. (2009) "Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü", Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 9 Basım . İstanbul: Filiz Kitapevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Sema KURTULUŞ And author ={Diren BULUT}, chaptertitle={Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü}, booktitle={ Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 9 Basım}, publisher={Filiz Kitapevi}, city={İstanbul},year={2009} }