Ç. ÜNAL And İ. İlter, "Sosyal Bilgiler Öğretiminde 5E Döngüsünü Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrenme Sürecine Etkisi," TSA Dergisi , no.18, pp.295-323, 2014
ÜNAL, Ç. And İlter, İ. 2014. Sosyal Bilgiler Öğretiminde 5E Döngüsünü Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrenme Sürecine Etkisi. TSA Dergisi , no.18 , 295-323.
ÜNAL, Ç., & İlter, İ., (2014). Sosyal Bilgiler Öğretiminde 5E Döngüsünü Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrenme Sürecine Etkisi. TSA Dergisi , no.18, 295-323.
ÜNAL, Çiğdem, And İlhan İlter. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde 5E Döngüsünü Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrenme Sürecine Etkisi," TSA Dergisi , no.18, 295-323, 2014
ÜNAL, Çiğdem And İlter, İlhan. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde 5E Döngüsünü Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrenme Sürecine Etkisi." TSA Dergisi , no.18, pp.295-323, 2014
ÜNAL, Ç. And İlter, İ. (2014) . "Sosyal Bilgiler Öğretiminde 5E Döngüsünü Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrenme Sürecine Etkisi." TSA Dergisi , no.18, pp.295-323.
@article{article, author={Çiğdem ÜNAL And author={İlhan İlter}, title={Sosyal Bilgiler Öğretiminde 5E Döngüsünü Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrenme Sürecine Etkisi}, journal={TSA Dergisi}, year=2014, pages={295-323} }