Ö. Kalan, "Yeni Medyada Reklam ve Etik Sorunlar," ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , no.10, pp.71-89, 2016
Kalan, Ö. 2016. Yeni Medyada Reklam ve Etik Sorunlar. ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , no.10 , 71-89.
Kalan, Ö., (2016). Yeni Medyada Reklam ve Etik Sorunlar. ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , no.10, 71-89.
Kalan, Özlem. "Yeni Medyada Reklam ve Etik Sorunlar," ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , no.10, 71-89, 2016
Kalan, Özlem. "Yeni Medyada Reklam ve Etik Sorunlar." ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , no.10, pp.71-89, 2016
Kalan, Ö. (2016) . "Yeni Medyada Reklam ve Etik Sorunlar." ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , no.10, pp.71-89.
@article{article, author={Özlem KALAN}, title={Yeni Medyada Reklam ve Etik Sorunlar}, journal={ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ}, year=2016, pages={71-89} }