Ş. DEMİRKOL And Ö. TAŞKIRAN, "TURİZMDE DESTİNASYON MARKALAŞMA SÜRECİNDE CİTTASLOW TARAKLI ÖRNEĞİ," Uygulamalı Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.2, pp.56-69, 2019
DEMİRKOL, Ş. And TAŞKIRAN, Ö. 2019. TURİZMDE DESTİNASYON MARKALAŞMA SÜRECİNDE CİTTASLOW TARAKLI ÖRNEĞİ. Uygulamalı Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.2 , 56-69.
DEMİRKOL, Ş., & TAŞKIRAN, Ö., (2019). TURİZMDE DESTİNASYON MARKALAŞMA SÜRECİNDE CİTTASLOW TARAKLI ÖRNEĞİ. Uygulamalı Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.2, 56-69.
DEMİRKOL, Şehnaz, And ÖZLEM TAŞKIRAN. "TURİZMDE DESTİNASYON MARKALAŞMA SÜRECİNDE CİTTASLOW TARAKLI ÖRNEĞİ," Uygulamalı Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.2, 56-69, 2019
DEMİRKOL, Şehnaz And TAŞKIRAN, ÖZLEM. "TURİZMDE DESTİNASYON MARKALAŞMA SÜRECİNDE CİTTASLOW TARAKLI ÖRNEĞİ." Uygulamalı Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.2, pp.56-69, 2019
DEMİRKOL, Ş. And TAŞKIRAN, Ö. (2019) . "TURİZMDE DESTİNASYON MARKALAŞMA SÜRECİNDE CİTTASLOW TARAKLI ÖRNEĞİ." Uygulamalı Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.2, pp.56-69.
@article{article, author={Şehnaz DEMİRKOL And author={ÖZLEM TAŞKIRAN}, title={TURİZMDE DESTİNASYON MARKALAŞMA SÜRECİNDE CİTTASLOW TARAKLI ÖRNEĞİ}, journal={Uygulamalı Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={56-69} }