E. ARLI, "Marina İşletmeciliğinde İlişkisel Pazarlama Uygulamalarının Tekrar Satın Alma Niyeti, Tavsiye Niyeti ve Memnuniyet Üzerindeki Etkisi’," ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.13, no.1, pp.61-75, 2013
ARLI, E. 2013. Marina İşletmeciliğinde İlişkisel Pazarlama Uygulamalarının Tekrar Satın Alma Niyeti, Tavsiye Niyeti ve Memnuniyet Üzerindeki Etkisi’. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.13, no.1 , 61-75.
ARLI, E., (2013). Marina İşletmeciliğinde İlişkisel Pazarlama Uygulamalarının Tekrar Satın Alma Niyeti, Tavsiye Niyeti ve Memnuniyet Üzerindeki Etkisi’. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.13, no.1, 61-75.
ARLI, Erdal. "Marina İşletmeciliğinde İlişkisel Pazarlama Uygulamalarının Tekrar Satın Alma Niyeti, Tavsiye Niyeti ve Memnuniyet Üzerindeki Etkisi’," ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.13, no.1, 61-75, 2013
ARLI, Erdal. "Marina İşletmeciliğinde İlişkisel Pazarlama Uygulamalarının Tekrar Satın Alma Niyeti, Tavsiye Niyeti ve Memnuniyet Üzerindeki Etkisi’." ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.13, no.1, pp.61-75, 2013
ARLI, E. (2013) . "Marina İşletmeciliğinde İlişkisel Pazarlama Uygulamalarının Tekrar Satın Alma Niyeti, Tavsiye Niyeti ve Memnuniyet Üzerindeki Etkisi’." ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.13, no.1, pp.61-75.
@article{article, author={Erdal ARLI}, title={Marina İşletmeciliğinde İlişkisel Pazarlama Uygulamalarının Tekrar Satın Alma Niyeti, Tavsiye Niyeti ve Memnuniyet Üzerindeki Etkisi’}, journal={ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2013, pages={61-75} }