N. ENGİZEK And A. K. ŞEKERKAYA, "LÜKS MARKALAR VE TAKLİTLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN TEORİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.2, pp.301-316, 2014
ENGİZEK, N. And ŞEKERKAYA, A. K. 2014. LÜKS MARKALAR VE TAKLİTLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN TEORİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.2 , 301-316.
ENGİZEK, N., & ŞEKERKAYA, A. K., (2014). LÜKS MARKALAR VE TAKLİTLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN TEORİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.2, 301-316.
ENGİZEK, Nil, And Ahmet Kemal ŞEKERKAYA. "LÜKS MARKALAR VE TAKLİTLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN TEORİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.2, 301-316, 2014
ENGİZEK, Nil And ŞEKERKAYA, Ahmet K. . "LÜKS MARKALAR VE TAKLİTLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN TEORİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.2, pp.301-316, 2014
ENGİZEK, N. And ŞEKERKAYA, A. K. (2014) . "LÜKS MARKALAR VE TAKLİTLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN TEORİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.2, pp.301-316.
@article{article, author={Nil ENGİZEK And author={Ahmet Kemal ŞEKERKAYA}, title={LÜKS MARKALAR VE TAKLİTLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN TEORİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2014, pages={301-316} }