G. BODUR, "Hemşirelik Öğrencilerinin Bireysel Yenilikçilik (İnovasyon) Düzeyleri İle Girişimcilik Eğilimleri Arasındaki İlişki," Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.5, no.2, pp.139-148, 2018
BODUR, G. 2018. Hemşirelik Öğrencilerinin Bireysel Yenilikçilik (İnovasyon) Düzeyleri İle Girişimcilik Eğilimleri Arasındaki İlişki. Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.5, no.2 , 139-148.
BODUR, G., (2018). Hemşirelik Öğrencilerinin Bireysel Yenilikçilik (İnovasyon) Düzeyleri İle Girişimcilik Eğilimleri Arasındaki İlişki. Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.5, no.2, 139-148.
BODUR, Gönül. "Hemşirelik Öğrencilerinin Bireysel Yenilikçilik (İnovasyon) Düzeyleri İle Girişimcilik Eğilimleri Arasındaki İlişki," Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.5, no.2, 139-148, 2018
BODUR, Gönül. "Hemşirelik Öğrencilerinin Bireysel Yenilikçilik (İnovasyon) Düzeyleri İle Girişimcilik Eğilimleri Arasındaki İlişki." Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.5, no.2, pp.139-148, 2018
BODUR, G. (2018) . "Hemşirelik Öğrencilerinin Bireysel Yenilikçilik (İnovasyon) Düzeyleri İle Girişimcilik Eğilimleri Arasındaki İlişki." Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.5, no.2, pp.139-148.
@article{article, author={Gönül BODUR}, title={Hemşirelik Öğrencilerinin Bireysel Yenilikçilik (İnovasyon) Düzeyleri İle Girişimcilik Eğilimleri Arasındaki İlişki}, journal={Sağlık Bilimleri Dergisi}, year=2018, pages={139-148} }