İ. KIZILIRMAK, "Kırgızistan’daki Otel İşletmelerinde Girişimciler Açısından Pazarlama Anlayışındaki Gelişmelerin İncelenmesi," 2. Uluslararası Girişimcilik Kongresi , Kyrgyzstan, pp.1-10, 2009
KIZILIRMAK, İ. 2009. Kırgızistan’daki Otel İşletmelerinde Girişimciler Açısından Pazarlama Anlayışındaki Gelişmelerin İncelenmesi. 2. Uluslararası Girişimcilik Kongresi , (Kyrgyzstan), 1-10.
KIZILIRMAK, İ., (2009). Kırgızistan’daki Otel İşletmelerinde Girişimciler Açısından Pazarlama Anlayışındaki Gelişmelerin İncelenmesi . 2. Uluslararası Girişimcilik Kongresi (pp.1-10). , Kyrgyzstan
KIZILIRMAK, İsmail. "Kırgızistan’daki Otel İşletmelerinde Girişimciler Açısından Pazarlama Anlayışındaki Gelişmelerin İncelenmesi," 2. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Kyrgyzstan, 2009
KIZILIRMAK, İsmail. "Kırgızistan’daki Otel İşletmelerinde Girişimciler Açısından Pazarlama Anlayışındaki Gelişmelerin İncelenmesi." 2. Uluslararası Girişimcilik Kongresi , Kyrgyzstan, pp.1-10, 2009
KIZILIRMAK, İ. (2009) . "Kırgızistan’daki Otel İşletmelerinde Girişimciler Açısından Pazarlama Anlayışındaki Gelişmelerin İncelenmesi." 2. Uluslararası Girişimcilik Kongresi , Kyrgyzstan, pp.1-10.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İsmail KIZILIRMAK}, title={Kırgızistan’daki Otel İşletmelerinde Girişimciler Açısından Pazarlama Anlayışındaki Gelişmelerin İncelenmesi}, congress name={2. Uluslararası Girişimcilik Kongresi}, city={}, country={Kyrgyzstan}, year={2009}, pages={1-10} }