A. K. ŞEKERKAYA And C. A. YÜKSEL, "Tüketicilerin İnternete Karşı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi," İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2, 2002
ŞEKERKAYA, A. K. And YÜKSEL, C. A. 2002. Tüketicilerin İnternete Karşı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi. İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2 .
ŞEKERKAYA, A. K., & YÜKSEL, C. A., (2002). Tüketicilerin İnternete Karşı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi. İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2.
ŞEKERKAYA, Ahmet, And CENK ARSUN YÜKSEL. "Tüketicilerin İnternete Karşı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi," İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2, 2002
ŞEKERKAYA, Ahmet K. And YÜKSEL, CENK A. . "Tüketicilerin İnternete Karşı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi." İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2, 2002
ŞEKERKAYA, A. K. And YÜKSEL, C. A. (2002) . "Tüketicilerin İnternete Karşı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi." İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.31, no.2.
@article{article, author={Ahmet Kemal ŞEKERKAYA And author={CENK ARSUN YÜKSEL}, title={Tüketicilerin İnternete Karşı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi}, journal={İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2002}