C. Erdoğan And B. Budan, "Duyguların Anlamını Yitirmesinde Sosyal Medyanın Rolü: Özlem Duygusu Üzerine Bir Analiz," Journal of Humanities and Tourism Research , no.10, pp.14-26, 2020
Erdoğan, C. And Budan, B. 2020. Duyguların Anlamını Yitirmesinde Sosyal Medyanın Rolü: Özlem Duygusu Üzerine Bir Analiz. Journal of Humanities and Tourism Research , no.10 , 14-26.
Erdoğan, C., & Budan, B., (2020). Duyguların Anlamını Yitirmesinde Sosyal Medyanın Rolü: Özlem Duygusu Üzerine Bir Analiz. Journal of Humanities and Tourism Research , no.10, 14-26.
Erdoğan, Caner, And Beste Budan. "Duyguların Anlamını Yitirmesinde Sosyal Medyanın Rolü: Özlem Duygusu Üzerine Bir Analiz," Journal of Humanities and Tourism Research , no.10, 14-26, 2020
Erdoğan, Caner And Budan, Beste. "Duyguların Anlamını Yitirmesinde Sosyal Medyanın Rolü: Özlem Duygusu Üzerine Bir Analiz." Journal of Humanities and Tourism Research , no.10, pp.14-26, 2020
Erdoğan, C. And Budan, B. (2020) . "Duyguların Anlamını Yitirmesinde Sosyal Medyanın Rolü: Özlem Duygusu Üzerine Bir Analiz." Journal of Humanities and Tourism Research , no.10, pp.14-26.
@article{article, author={Caner ERDOĞAN And author={Beste Budan}, title={Duyguların Anlamını Yitirmesinde Sosyal Medyanın Rolü: Özlem Duygusu Üzerine Bir Analiz}, journal={Journal of Humanities and Tourism Research}, year=2020, pages={14-26} }