Z. BOZBAY Et Al. , "Tüketicilerin Kadın Temalı Reklamcılık Uygulamalarına İlişkin Değerlendirmeleri: Kalitatif Bir Araştırma," Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.31, pp.169-190, 2019
BOZBAY, Z. Et Al. 2019. Tüketicilerin Kadın Temalı Reklamcılık Uygulamalarına İlişkin Değerlendirmeleri: Kalitatif Bir Araştırma. Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.31 , 169-190.
BOZBAY, Z., Gürşen, A. E., Akpınar, H. M., & Yaman Komitoğlu, Ö., (2019). Tüketicilerin Kadın Temalı Reklamcılık Uygulamalarına İlişkin Değerlendirmeleri: Kalitatif Bir Araştırma. Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.31, 169-190.
BOZBAY, Zehra Et Al. "Tüketicilerin Kadın Temalı Reklamcılık Uygulamalarına İlişkin Değerlendirmeleri: Kalitatif Bir Araştırma," Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.31, 169-190, 2019
BOZBAY, Zehra Et Al. "Tüketicilerin Kadın Temalı Reklamcılık Uygulamalarına İlişkin Değerlendirmeleri: Kalitatif Bir Araştırma." Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.31, pp.169-190, 2019
BOZBAY, Z. Et Al. (2019) . "Tüketicilerin Kadın Temalı Reklamcılık Uygulamalarına İlişkin Değerlendirmeleri: Kalitatif Bir Araştırma." Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.31, pp.169-190.
@article{article, author={Zehra BOZBAY Et Al. }, title={Tüketicilerin Kadın Temalı Reklamcılık Uygulamalarına İlişkin Değerlendirmeleri: Kalitatif Bir Araştırma}, journal={Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={169-190} }