G. TEREK ÜNAL, "Hatırlanası Bir Tüketim: Deneyimsel Bir Tüketim Biçimi Olarak Tüketicilerin Outlet Mağazalarına Karşı Tutumları," İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6, pp.64-81, 2007
TEREK ÜNAL, G. 2007. Hatırlanası Bir Tüketim: Deneyimsel Bir Tüketim Biçimi Olarak Tüketicilerin Outlet Mağazalarına Karşı Tutumları. İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6 , 64-81.
TEREK ÜNAL, G., (2007). Hatırlanası Bir Tüketim: Deneyimsel Bir Tüketim Biçimi Olarak Tüketicilerin Outlet Mağazalarına Karşı Tutumları. İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6, 64-81.
TEREK ÜNAL, Gülin. "Hatırlanası Bir Tüketim: Deneyimsel Bir Tüketim Biçimi Olarak Tüketicilerin Outlet Mağazalarına Karşı Tutumları," İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6, 64-81, 2007
TEREK ÜNAL, Gülin T. . "Hatırlanası Bir Tüketim: Deneyimsel Bir Tüketim Biçimi Olarak Tüketicilerin Outlet Mağazalarına Karşı Tutumları." İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6, pp.64-81, 2007
TEREK ÜNAL, G. (2007) . "Hatırlanası Bir Tüketim: Deneyimsel Bir Tüketim Biçimi Olarak Tüketicilerin Outlet Mağazalarına Karşı Tutumları." İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6, pp.64-81.
@article{article, author={Gülin TEREK ÜNAL}, title={Hatırlanası Bir Tüketim: Deneyimsel Bir Tüketim Biçimi Olarak Tüketicilerin Outlet Mağazalarına Karşı Tutumları}, journal={İletişim Çalışmaları Dergisi}, year=2007, pages={64-81} }