A. K. ŞEKERKAYA, "Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yönelik Bir Yaklaşım: Otomobil Servis İstasyonlarında Müşterilerin Algıladıkları Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Bir Ölçek Önerisi," İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.33, no.2, 2004
ŞEKERKAYA, A. K. 2004. Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yönelik Bir Yaklaşım: Otomobil Servis İstasyonlarında Müşterilerin Algıladıkları Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Bir Ölçek Önerisi. İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.33, no.2 .
ŞEKERKAYA, A. K., (2004). Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yönelik Bir Yaklaşım: Otomobil Servis İstasyonlarında Müşterilerin Algıladıkları Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Bir Ölçek Önerisi. İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.33, no.2.
ŞEKERKAYA, Ahmet. "Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yönelik Bir Yaklaşım: Otomobil Servis İstasyonlarında Müşterilerin Algıladıkları Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Bir Ölçek Önerisi," İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.33, no.2, 2004
ŞEKERKAYA, Ahmet K. . "Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yönelik Bir Yaklaşım: Otomobil Servis İstasyonlarında Müşterilerin Algıladıkları Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Bir Ölçek Önerisi." İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.33, no.2, 2004
ŞEKERKAYA, A. K. (2004) . "Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yönelik Bir Yaklaşım: Otomobil Servis İstasyonlarında Müşterilerin Algıladıkları Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Bir Ölçek Önerisi." İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.33, no.2.
@article{article, author={Ahmet Kemal ŞEKERKAYA}, title={Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yönelik Bir Yaklaşım: Otomobil Servis İstasyonlarında Müşterilerin Algıladıkları Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Bir Ölçek Önerisi}, journal={İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2004}