M. AYGÜNEŞ, "Türkçenin İkinci Dil Olarak Edinimi ve Öğretimi Sürecinde Nörobilimin Yöntemsel Kullanımı," Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Ögretimi Bilgi Şöleni: Teknoloji Tabanlı Öğretim , Ankara, Turkey, pp.53-65, 2014
AYGÜNEŞ, M. 2014. Türkçenin İkinci Dil Olarak Edinimi ve Öğretimi Sürecinde Nörobilimin Yöntemsel Kullanımı. Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Ögretimi Bilgi Şöleni: Teknoloji Tabanlı Öğretim , (Ankara, Turkey), 53-65.
AYGÜNEŞ, M., (2014). Türkçenin İkinci Dil Olarak Edinimi ve Öğretimi Sürecinde Nörobilimin Yöntemsel Kullanımı . Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Ögretimi Bilgi Şöleni: Teknoloji Tabanlı Öğretim (pp.53-65). Ankara, Turkey
AYGÜNEŞ, Mehmet. "Türkçenin İkinci Dil Olarak Edinimi ve Öğretimi Sürecinde Nörobilimin Yöntemsel Kullanımı," Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Ögretimi Bilgi Şöleni: Teknoloji Tabanlı Öğretim, Ankara, Turkey, 2014
AYGÜNEŞ, Mehmet. "Türkçenin İkinci Dil Olarak Edinimi ve Öğretimi Sürecinde Nörobilimin Yöntemsel Kullanımı." Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Ögretimi Bilgi Şöleni: Teknoloji Tabanlı Öğretim , Ankara, Turkey, pp.53-65, 2014
AYGÜNEŞ, M. (2014) . "Türkçenin İkinci Dil Olarak Edinimi ve Öğretimi Sürecinde Nörobilimin Yöntemsel Kullanımı." Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Ögretimi Bilgi Şöleni: Teknoloji Tabanlı Öğretim , Ankara, Turkey, pp.53-65.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Mehmet AYGÜNEŞ}, title={Türkçenin İkinci Dil Olarak Edinimi ve Öğretimi Sürecinde Nörobilimin Yöntemsel Kullanımı}, congress name={Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Ögretimi Bilgi Şöleni: Teknoloji Tabanlı Öğretim}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2014}, pages={53-65} }