Ş. DEMİRKOL And S. Mugan Ertugral, "Turistik Ürün Talebinde Markalaşma Ve Önemi.," İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.2, pp.23-34, 2007
DEMİRKOL, Ş. And Mugan Ertugral, S. 2007. Turistik Ürün Talebinde Markalaşma Ve Önemi.. İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.2 , 23-34.
DEMİRKOL, Ş., & Mugan Ertugral, S., (2007). Turistik Ürün Talebinde Markalaşma Ve Önemi.. İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.2, 23-34.
DEMİRKOL, Şehnaz, And Suna Mugan Ertugral. "Turistik Ürün Talebinde Markalaşma Ve Önemi.," İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.2, 23-34, 2007
DEMİRKOL, Şehnaz And Mugan Ertugral, Suna M. . "Turistik Ürün Talebinde Markalaşma Ve Önemi.." İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.2, pp.23-34, 2007
DEMİRKOL, Ş. And Mugan Ertugral, S. (2007) . "Turistik Ürün Talebinde Markalaşma Ve Önemi.." İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.2, pp.23-34.
@article{article, author={Şehnaz DEMİRKOL And author={Suna Mugan Ertugral}, title={Turistik Ürün Talebinde Markalaşma Ve Önemi.}, journal={İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2007, pages={23-34} }