G. N. BÜYÜKBAYKAL, "Türkiye'de Spor İle Kitle İletişim Araçlarından Televizyon Arasındaki İlişkinin Boyutları," In İletişim ve Kültür , Konya: Eğitim Yayınevi, 2017, pp.75-96.
BÜYÜKBAYKAL, G. N. Türkiye'de Spor İle Kitle İletişim Araçlarından Televizyon Arasındaki İlişkinin Boyutları. 2017. In İletişim ve Kültür , Eğitim Yayınevi, Konya, 75-96.
BÜYÜKBAYKAL, G. N., (2017). Türkiye'de Spor İle Kitle İletişim Araçlarından Televizyon Arasındaki İlişkinin Boyutları. İletişim ve Kültür (pp.75-96), Konya: Eğitim Yayınevi.
BÜYÜKBAYKAL, Güven. "Türkiye'de Spor İle Kitle İletişim Araçlarından Televizyon Arasındaki İlişkinin Boyutları." In İletişim ve Kültür , 75-96. Konya: Eğitim Yayınevi, 2017
BÜYÜKBAYKAL, Güven N. . "Türkiye'de Spor İle Kitle İletişim Araçlarından Televizyon Arasındaki İlişkinin Boyutları." İletişim ve Kültür , Eğitim Yayınevi, 2017, pp.75-96.
BÜYÜKBAYKAL, G. N. (2017) "Türkiye'de Spor İle Kitle İletişim Araçlarından Televizyon Arasındaki İlişkinin Boyutları", İletişim ve Kültür . Konya: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Güven Necati BÜYÜKBAYKAL}, chaptertitle={Türkiye'de Spor İle Kitle İletişim Araçlarından Televizyon Arasındaki İlişkinin Boyutları}, booktitle={ İletişim ve Kültür}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Konya},year={2017} }