O. Kuş, "İçerik Pazarlamanın Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü: Uygulayıcılar Perspektifinden Türkiye ve Litvanya Örnekleminde Bir Tartışma," In Medya, İletişim ve Örgütsel Davranış , Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2022, pp.281-296.
Kuş, O. İçerik Pazarlamanın Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü: Uygulayıcılar Perspektifinden Türkiye ve Litvanya Örnekleminde Bir Tartışma. 2022. In Medya, İletişim ve Örgütsel Davranış , Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 281-296.
Kuş, O., (2022). İçerik Pazarlamanın Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü: Uygulayıcılar Perspektifinden Türkiye ve Litvanya Örnekleminde Bir Tartışma. Medya, İletişim ve Örgütsel Davranış (pp.281-296), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
Kuş, Oğuz. "İçerik Pazarlamanın Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü: Uygulayıcılar Perspektifinden Türkiye ve Litvanya Örnekleminde Bir Tartışma." In Medya, İletişim ve Örgütsel Davranış , 281-296. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2022
Kuş, Oğuz. "İçerik Pazarlamanın Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü: Uygulayıcılar Perspektifinden Türkiye ve Litvanya Örnekleminde Bir Tartışma." Medya, İletişim ve Örgütsel Davranış , Nobel Yayın Dağıtım, 2022, pp.281-296.
Kuş, O. (2022) "İçerik Pazarlamanın Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü: Uygulayıcılar Perspektifinden Türkiye ve Litvanya Örnekleminde Bir Tartışma", Medya, İletişim ve Örgütsel Davranış . Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={Oğuz KUŞ}, chaptertitle={İçerik Pazarlamanın Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü: Uygulayıcılar Perspektifinden Türkiye ve Litvanya Örnekleminde Bir Tartışma}, booktitle={ Medya, İletişim ve Örgütsel Davranış}, publisher={Nobel Yayın Dağıtım}, city={Ankara},year={2022} }