N. ODYAKMAZ ACAR, "Sermayenin Gelişimi ve Bir Üstyapı Öğesi Olarak Medya," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.13, pp.205-218, 2002
ODYAKMAZ ACAR, N. 2002. Sermayenin Gelişimi ve Bir Üstyapı Öğesi Olarak Medya. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.13 , 205-218.
ODYAKMAZ ACAR, N., (2002). Sermayenin Gelişimi ve Bir Üstyapı Öğesi Olarak Medya. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.13, 205-218.
ODYAKMAZ ACAR, Necla. "Sermayenin Gelişimi ve Bir Üstyapı Öğesi Olarak Medya," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.13, 205-218, 2002
ODYAKMAZ ACAR, Necla O. . "Sermayenin Gelişimi ve Bir Üstyapı Öğesi Olarak Medya." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.13, pp.205-218, 2002
ODYAKMAZ ACAR, N. (2002) . "Sermayenin Gelişimi ve Bir Üstyapı Öğesi Olarak Medya." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.13, pp.205-218.
@article{article, author={Necla ODYAKMAZ ACAR}, title={Sermayenin Gelişimi ve Bir Üstyapı Öğesi Olarak Medya}, journal={İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2002, pages={205-218} }