E. YOLCU, "Product Placement, Consumer Assessments In Turkısh Cinema And Their Effects," Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Cambridge, Massachusetts, Harvard Campus, Çocuk ögesinin kullanıldığı son dönem Türk Filmlerinde Alkol ve Sigara Gösterimi , Çocuk Ögesinin Kullanıldığı Son Dönem Türk Filmlerinde Alkol Ve Sigara Gösterimi, United States Of America, pp.18, 2010
YOLCU, E. 2010. Product Placement, Consumer Assessments In Turkısh Cinema And Their Effects. Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Cambridge, Massachusetts, Harvard Campus, Çocuk ögesinin kullanıldığı son dönem Türk Filmlerinde Alkol ve Sigara Gösterimi , (Çocuk Ögesinin Kullanıldığı Son Dönem Türk Filmlerinde Alkol Ve Sigara Gösterimi, United States Of America), 18.
YOLCU, E., (2010). Product Placement, Consumer Assessments In Turkısh Cinema And Their Effects . Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Cambridge, Massachusetts, Harvard Campus, Çocuk ögesinin kullanıldığı son dönem Türk Filmlerinde Alkol ve Sigara Gösterimi (pp.18). Çocuk Ögesinin Kullanıldığı Son Dönem Türk Filmlerinde Alkol Ve Sigara Gösterimi, United States Of America
YOLCU, Ergün. "Product Placement, Consumer Assessments In Turkısh Cinema And Their Effects," Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Cambridge, Massachusetts, Harvard Campus, Çocuk ögesinin kullanıldığı son dönem Türk Filmlerinde Alkol ve Sigara Gösterimi, Çocuk Ögesinin Kullanıldığı Son Dönem Türk Filmlerinde Alkol Ve Sigara Gösterimi, United States Of America, 2010
YOLCU, Ergün. "Product Placement, Consumer Assessments In Turkısh Cinema And Their Effects." Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Cambridge, Massachusetts, Harvard Campus, Çocuk ögesinin kullanıldığı son dönem Türk Filmlerinde Alkol ve Sigara Gösterimi , Çocuk Ögesinin Kullanıldığı Son Dönem Türk Filmlerinde Alkol Ve Sigara Gösterimi, United States Of America, pp.18, 2010
YOLCU, E. (2010) . "Product Placement, Consumer Assessments In Turkısh Cinema And Their Effects." Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Cambridge, Massachusetts, Harvard Campus, Çocuk ögesinin kullanıldığı son dönem Türk Filmlerinde Alkol ve Sigara Gösterimi , Çocuk Ögesinin Kullanıldığı Son Dönem Türk Filmlerinde Alkol Ve Sigara Gösterimi, United States Of America, p.18.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Ergün YOLCU}, title={Product Placement, Consumer Assessments In Turkısh Cinema And Their Effects}, congress name={Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Cambridge, Massachusetts, Harvard Campus, Çocuk ögesinin kullanıldığı son dönem Türk Filmlerinde Alkol ve Sigara Gösterimi}, city={Çocuk Ögesinin Kullanıldığı Son Dönem Türk Filmlerinde Alkol Ve Sigara Gösterimi}, country={United States Of America}, year={2010}, pages={18} }