E. YOLCU, "Bilinç dışı (Bilinç altı) Reklam Tartışmaları ve Çalışmaları," İletişim Fakültesi Dergisi , no.22, pp.203-210, 2005
YOLCU, E. 2005. Bilinç dışı (Bilinç altı) Reklam Tartışmaları ve Çalışmaları. İletişim Fakültesi Dergisi , no.22 , 203-210.
YOLCU, E., (2005). Bilinç dışı (Bilinç altı) Reklam Tartışmaları ve Çalışmaları. İletişim Fakültesi Dergisi , no.22, 203-210.
YOLCU, Ergün. "Bilinç dışı (Bilinç altı) Reklam Tartışmaları ve Çalışmaları," İletişim Fakültesi Dergisi , no.22, 203-210, 2005
YOLCU, Ergün. "Bilinç dışı (Bilinç altı) Reklam Tartışmaları ve Çalışmaları." İletişim Fakültesi Dergisi , no.22, pp.203-210, 2005
YOLCU, E. (2005) . "Bilinç dışı (Bilinç altı) Reklam Tartışmaları ve Çalışmaları." İletişim Fakültesi Dergisi , no.22, pp.203-210.
@article{article, author={Ergün YOLCU}, title={Bilinç dışı (Bilinç altı) Reklam Tartışmaları ve Çalışmaları}, journal={İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2005, pages={203-210} }