A. Şahin, "Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri," In Current Approaches in Social, Human and Administrative Sciences , Ankara: Duvar Kitabevi, 2022, pp.64-73.
Şahin, A. Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri. 2022. In Current Approaches in Social, Human and Administrative Sciences , Duvar Kitabevi, Ankara, 64-73.
Şahin, A., (2022). Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri. Current Approaches in Social, Human and Administrative Sciences (pp.64-73), Ankara: Duvar Kitabevi.
Şahin, Azize. "Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri." In Current Approaches in Social, Human and Administrative Sciences , 64-73. Ankara: Duvar Kitabevi, 2022
Şahin, Azize. "Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri." Current Approaches in Social, Human and Administrative Sciences , Duvar Kitabevi, 2022, pp.64-73.
Şahin, A. (2022) "Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri", Current Approaches in Social, Human and Administrative Sciences . Ankara: Duvar Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Azize ŞAHİN}, chaptertitle={Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri}, booktitle={ Current Approaches in Social, Human and Administrative Sciences}, publisher={Duvar Kitabevi}, city={Ankara},year={2022} }