O. MORVA, "Goffman'ın Dramaturjik Yaklaşımı ve Dijital Ortamda Kimlik Tasarımı: Sosyal Paylaşım Ağı Facebook Üzerine Bir inceleme," In Medya ve Tasarım , İstanbul: Urzeni Yayınları, 2014, pp.231-255.
MORVA, O. Goffman'ın Dramaturjik Yaklaşımı ve Dijital Ortamda Kimlik Tasarımı: Sosyal Paylaşım Ağı Facebook Üzerine Bir inceleme. 2014. In Medya ve Tasarım , Urzeni Yayınları, İstanbul, 231-255.
MORVA, O., (2014). Goffman'ın Dramaturjik Yaklaşımı ve Dijital Ortamda Kimlik Tasarımı: Sosyal Paylaşım Ağı Facebook Üzerine Bir inceleme. Medya ve Tasarım (pp.231-255), İstanbul: Urzeni Yayınları.
MORVA, Oya. "Goffman'ın Dramaturjik Yaklaşımı ve Dijital Ortamda Kimlik Tasarımı: Sosyal Paylaşım Ağı Facebook Üzerine Bir inceleme." In Medya ve Tasarım , 231-255. İstanbul: Urzeni Yayınları, 2014
MORVA, Oya. "Goffman'ın Dramaturjik Yaklaşımı ve Dijital Ortamda Kimlik Tasarımı: Sosyal Paylaşım Ağı Facebook Üzerine Bir inceleme." Medya ve Tasarım , Urzeni Yayınları, 2014, pp.231-255.
MORVA, O. (2014) "Goffman'ın Dramaturjik Yaklaşımı ve Dijital Ortamda Kimlik Tasarımı: Sosyal Paylaşım Ağı Facebook Üzerine Bir inceleme", Medya ve Tasarım . İstanbul: Urzeni Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={Oya MORVA}, chaptertitle={Goffman'ın Dramaturjik Yaklaşımı ve Dijital Ortamda Kimlik Tasarımı: Sosyal Paylaşım Ağı Facebook Üzerine Bir inceleme}, booktitle={ Medya ve Tasarım}, publisher={Urzeni Yayınları}, city={İstanbul},year={2014} }