A. E. GÜRŞEN And A. OKUMUŞ, "Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi," Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, pp.206-225, 2019
GÜRŞEN, A. E. And OKUMUŞ, A. 2019. Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi. Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2 , 206-225.
GÜRŞEN, A. E., & OKUMUŞ, A., (2019). Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi. Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, 206-225.
GÜRŞEN, Aylin, And Abdullah OKUMUŞ. "Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi," Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, 206-225, 2019
GÜRŞEN, Aylin E. And OKUMUŞ, Abdullah. "Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi." Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, pp.206-225, 2019
GÜRŞEN, A. E. And OKUMUŞ, A. (2019) . "Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi." Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, pp.206-225.
@article{article, author={Aylin Ecem GÜRŞEN And author={Abdullah OKUMUŞ}, title={Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi}, journal={Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={206-225} }