A. M. Kalay And N. Tandaçgüneş Kahraman, "Mesaj Stratejisi Olarak Reklamda Mizahın Kullanımı: Devingen Reklam Örneği Olarak Vodafone," 1.Ulusal İletişim Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.866-877, 2010
Kalay, A. M. And Tandaçgüneş Kahraman, N. 2010. Mesaj Stratejisi Olarak Reklamda Mizahın Kullanımı: Devingen Reklam Örneği Olarak Vodafone. 1.Ulusal İletişim Kongresi , (Erzurum, Turkey), 866-877.
Kalay, A. M., & Tandaçgüneş Kahraman, N., (2010). Mesaj Stratejisi Olarak Reklamda Mizahın Kullanımı: Devingen Reklam Örneği Olarak Vodafone . 1.Ulusal İletişim Kongresi (pp.866-877). Erzurum, Turkey
Kalay, Ayşe, And Nilnur TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN. "Mesaj Stratejisi Olarak Reklamda Mizahın Kullanımı: Devingen Reklam Örneği Olarak Vodafone," 1.Ulusal İletişim Kongresi, Erzurum, Turkey, 2010
Kalay, Ayşe M. And Tandaçgüneş Kahraman, Nilnur T. . "Mesaj Stratejisi Olarak Reklamda Mizahın Kullanımı: Devingen Reklam Örneği Olarak Vodafone." 1.Ulusal İletişim Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.866-877, 2010
Kalay, A. M. And Tandaçgüneş Kahraman, N. (2010) . "Mesaj Stratejisi Olarak Reklamda Mizahın Kullanımı: Devingen Reklam Örneği Olarak Vodafone." 1.Ulusal İletişim Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.866-877.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Ayşe Melahat KALAY And author={Nilnur TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN}, title={Mesaj Stratejisi Olarak Reklamda Mizahın Kullanımı: Devingen Reklam Örneği Olarak Vodafone}, congress name={1.Ulusal İletişim Kongresi}, city={Erzurum}, country={Turkey}, year={2010}, pages={866-877} }