K. KARABACAK, "Flipped Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Medya Kullanım Amaçlarına ve Sosyal Medya Tutumlarına Etkisi," International Teacher Education Conference , vol.1, no.13, Boston, United States Of America, pp.444, 2017
KARABACAK, K. 2017. Flipped Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Medya Kullanım Amaçlarına ve Sosyal Medya Tutumlarına Etkisi. International Teacher Education Conference , (Boston, United States Of America), 444.
KARABACAK, K., (2017). Flipped Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Medya Kullanım Amaçlarına ve Sosyal Medya Tutumlarına Etkisi . International Teacher Education Conference (pp.444). Boston, United States Of America
KARABACAK, Kerim. "Flipped Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Medya Kullanım Amaçlarına ve Sosyal Medya Tutumlarına Etkisi," International Teacher Education Conference, Boston, United States Of America, 2017
KARABACAK, Kerim. "Flipped Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Medya Kullanım Amaçlarına ve Sosyal Medya Tutumlarına Etkisi." International Teacher Education Conference , Boston, United States Of America, pp.444, 2017
KARABACAK, K. (2017) . "Flipped Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Medya Kullanım Amaçlarına ve Sosyal Medya Tutumlarına Etkisi." International Teacher Education Conference , Boston, United States Of America, p.444.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Kerim KARABACAK}, title={Flipped Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Medya Kullanım Amaçlarına ve Sosyal Medya Tutumlarına Etkisi}, congress name={International Teacher Education Conference}, city={Boston}, country={United States Of America}, year={2017}, pages={444} }