İ. Kaş And Z. BOZBAY, "Mağaza Atmosferi Algıları İtibariyle Oluşan Tüketici Gruplarının Anlık Satın Alma Davranışlarındaki Farklılıkların Belirlenmesi," Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.3, pp.97-110, 2017
Kaş, İ. And BOZBAY, Z. 2017. Mağaza Atmosferi Algıları İtibariyle Oluşan Tüketici Gruplarının Anlık Satın Alma Davranışlarındaki Farklılıkların Belirlenmesi. Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.3 , 97-110.
Kaş, İ., & BOZBAY, Z., (2017). Mağaza Atmosferi Algıları İtibariyle Oluşan Tüketici Gruplarının Anlık Satın Alma Davranışlarındaki Farklılıkların Belirlenmesi. Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.3, 97-110.
Kaş, İlkay, And Zehra BOZBAY. "Mağaza Atmosferi Algıları İtibariyle Oluşan Tüketici Gruplarının Anlık Satın Alma Davranışlarındaki Farklılıkların Belirlenmesi," Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.3, 97-110, 2017
Kaş, İlkay And BOZBAY, Zehra. "Mağaza Atmosferi Algıları İtibariyle Oluşan Tüketici Gruplarının Anlık Satın Alma Davranışlarındaki Farklılıkların Belirlenmesi." Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.3, pp.97-110, 2017
Kaş, İ. And BOZBAY, Z. (2017) . "Mağaza Atmosferi Algıları İtibariyle Oluşan Tüketici Gruplarının Anlık Satın Alma Davranışlarındaki Farklılıkların Belirlenmesi." Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.3, pp.97-110.
@article{article, author={İlkay Kaş And author={Zehra BOZBAY}, title={Mağaza Atmosferi Algıları İtibariyle Oluşan Tüketici Gruplarının Anlık Satın Alma Davranışlarındaki Farklılıkların Belirlenmesi}, journal={Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={97-110} }