S. KURTULUŞ And D. BULUT, "Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü," In Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 8 Baskı , İstanbul: Literatür Yayınları, 2006, pp.745-771.
KURTULUŞ, S. And BULUT, D. Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü. 2006. In Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 8 Baskı , Literatür Yayınları, İstanbul, 745-771.
KURTULUŞ, S., & BULUT, D., (2006). Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü. Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 8 Baskı (pp.745-771), İstanbul: Literatür Yayınları.
KURTULUŞ, Sema, And Diren BULUT. "Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü." In Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 8 Baskı , 745-771. İstanbul: Literatür Yayınları, 2006
KURTULUŞ, Sema And BULUT, Diren. "Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü." Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 8 Baskı , Literatür Yayınları, 2006, pp.745-771.
KURTULUŞ, S. And BULUT, D. (2006) "Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü", Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 8 Baskı . İstanbul: Literatür Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={Sema KURTULUŞ And author ={Diren BULUT}, chaptertitle={Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü}, booktitle={ Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 8 Baskı}, publisher={Literatür Yayınları}, city={İstanbul},year={2006} }