H. BOZTEPE TAŞKIRAN, "Yeni Medyanın Kişisel Markalama Yönünden Kullanımı: CEO Markaları Üzerine Bir İnceleme," Intermedia International E - Journal , vol.4, no.6, pp.120-140, 2017
BOZTEPE TAŞKIRAN, H. 2017. Yeni Medyanın Kişisel Markalama Yönünden Kullanımı: CEO Markaları Üzerine Bir İnceleme. Intermedia International E - Journal , vol.4, no.6 , 120-140.
BOZTEPE TAŞKIRAN, H., (2017). Yeni Medyanın Kişisel Markalama Yönünden Kullanımı: CEO Markaları Üzerine Bir İnceleme. Intermedia International E - Journal , vol.4, no.6, 120-140.
BOZTEPE TAŞKIRAN, Hatun. "Yeni Medyanın Kişisel Markalama Yönünden Kullanımı: CEO Markaları Üzerine Bir İnceleme," Intermedia International E - Journal , vol.4, no.6, 120-140, 2017
BOZTEPE TAŞKIRAN, Hatun B. . "Yeni Medyanın Kişisel Markalama Yönünden Kullanımı: CEO Markaları Üzerine Bir İnceleme." Intermedia International E - Journal , vol.4, no.6, pp.120-140, 2017
BOZTEPE TAŞKIRAN, H. (2017) . "Yeni Medyanın Kişisel Markalama Yönünden Kullanımı: CEO Markaları Üzerine Bir İnceleme." Intermedia International E - Journal , vol.4, no.6, pp.120-140.
@article{article, author={Hatun BOZTEPE TAŞKIRAN}, title={Yeni Medyanın Kişisel Markalama Yönünden Kullanımı: CEO Markaları Üzerine Bir İnceleme}, journal={Intermedia International E - Journal}, year=2017, pages={120-140} }