Prof. Dr. Yeşim GÜÇDEMİR


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Halkla İlişkiler Ana Bilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, İletişim


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Kitle İletişimi ve Araçları, Halkla İlişkiler

Metrikler

Yayın

34

Yayın (WoS)

3

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

20

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

24

Proje

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1998 - 2003

1998 - 2003

Doktora

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye

1995 - 1998

1995 - 1998

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklam Ve Tanıtım, Türkiye

1991 - 1995

1991 - 1995

Lisans

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik, Türkiye

Yaptığı Tezler

2003

2003

Doktora

Halkla ilişkilerde Yeni Teknolojiler ve İnternet Kullanıcıları

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım

1998

1998

Yüksek Lisans

15-25yaş Grubundaki İnsanların Jean Pantolon Marka ve Model Tercihlerinin Belirlenmesi

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi/ Reklam Ve Tanıtım

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Kitle İletişimi ve Araçları

Halkla İlişkiler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

2013 - 2017

2013 - 2017

Doç. Dr.

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Yönetimsel Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Bölüm Başkan Yardımcısı

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Sosyal ağlar ve Online topluluklar

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Sosyal medya

Lisans

Lisans

Halkla ilişkilerde Yeni iletişim Teknolojileri

Kurumsal reklamcılık

Makaleler

Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (9)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2016

2016

2. The Role of Social Media in Crisis Communications for GSM Companies in Turkey

TÜRK E., GÜÇDEMİR Y.

14th COMMUNICATION IN THE MILLENIUM, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.58, (Özet Bildiri)

2015

2015

3. Communicators’ Skills and knowledge in the area of Strategic Communication

GÜÇDEMİR Y.

” International Journal of Arts & Sciences,, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 29 Mayıs 2015, ss.497-504, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

4. Political preferences of generation Y university student with regards to governance and social media: A study on march 2014 local elections

Mengu S., Gucdemir Y., Erturk D., Canan S.

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.791-797, (Tam Metin Bildiri) identifier

2009

2009

5. EXAMINING THE BEHAVIORAL INTENTIONS AND SATISFACTION ASSESSMENT BETWEEN STUDENTS AND UNIVERSITY: AN ANALYSIS ON THE STUDENTS OF ISTANBUL UNIVERSITY

GÜÇDEMİR Y., MENGÜ S.

7.Communication in the Millennium International Symposium, Austine, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Mayıs 2009, ss.222-232, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

2. SOSYAL MEDYA ARAÇLARININ HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI ÜZERİNE ETKİLERİ

GÜÇDEMİR Y.

Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Güçdemir Yeşim, Kuş Oğuz, Editör, Der Yayınları, Non-US Resident, ss.1-4, 2022

2021

2021

3. Is the Internet of Things Transforming a Surveillance Tool?

Güçdemir Y., Günay K.

Digital Siege, Sevimece Karadoğan Doruk,Seda Mengü,Ebru Ulusoy, Editör, IU PRESS, İstanbul, ss.106-118, 2021

2021

2021

4. Simetrik İletişim Bağlamında Sosyal Medya Aracılığıyla Gerçekleşen Kurumsal İletişim

Türk E., Güçdemir Y.

KURUMSAL İLETİŞİMDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR,, Tuğçe Çedikçi Çevik,Deniz Akbulut, Editör, Çözüm Yayınları, İstanbul, ss.67-85, 2021

2021

2021

5. "Is the Internet of Things Transforming a Surveillance Tool?,"

GÜÇDEMİR Y., GÜNAY K.

Digital Siege, KARADOĞAN ECE, MENGÜ SEDA, ULUSOY EBRU, Editör, IUPRESS, İstanbul, ss.1, 2021

2019

2019

6. Sosyal Medyada Parasosyal Etkileşim ve Parasosyal İlişki

Güçdemir Y., Türk E.

Don Kişottan Günümüze Toplum ve Medya, Filiz Aydoğan, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.205-220, 2019

2019

2019

7. The Nature of Digital Leadership in Managing Employees Through Organizational Culture

MENGÜ S., MENGÜ M. M., GÜÇDEMİR Y.

Business Management and Communication Perspectives in Industry 4.0, Ayşegül Özbebek Tunç, Pınar Aslan, Editör, IGI Global, ss.152-173, 2019

2019

2019

8. Sosyal Medyada Parasosyal Etkileşim ve Parasosyal İlişki

GÜÇDEMİR Y., TÜRK E.

Don Kişottan Günümüze Toplum ve Medya, Aydoğan, Filiz, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.205-219, 2019

2017

2017

9. Sosyal Medya

Güçdemir Y.

Der Yayınları, İstanbul, 2017

2015

2015

11. Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı

Güçdemir Y., Göksu O.

İletişim Çalışmaları, F.Aydoğan, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.47-61, 2015

2010

2010

15. İletişim Teknolojileri ile Yeniden Şekillenmeye Başlayan Empatik İletişim Örüntüleri ve Halkla İlişkiler Alanına Katkılar

GÜÇDEMİR Y.

Halkla İlişkilerin İletişim Öznesi Empati, Yıldız Dilek Ertürk, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.275-294, 2010

2010

2010

16. Halkla İlişkiler Alanına Genel Bir Bakışla Emniyet Teşkilatında Halkla İlişkilerin Önemi

GÜÇDEMİR Y.

Polis ve Halkla İlişkiler, Y.D.Ertürk, Editör, Kutup Yıldızı Yayıncılık, İstanbul, ss.1-17, 2010

2009

2009

17. Halkla İlişkilerde İnternet uygulamaları:Bugüne ve Geleceğe Dair Bir Bakış “

GÜÇDEMİR Y.

Dünden Bugune Halkla İlişkiler, M.Işık, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.229-249, 2009

2009

2009

18. Halkla ilişkilerde internet uygulamaları: bugüne ve geleceğe dair bir bakış

OKAY A., GÜÇDEMİR Y.

Dünden Bugüne Halkla ilişkiler, Metin Işık, Mustafa Akdağ, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.229-249, 2009


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 4

h-indeksi (WOS): 1