Dr. Öğr. Üyesi Hilal ÖZEN


İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Pazarlama Ana Bilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Ekonomi Ve İş, İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

İş Telefonu: +90 212 473 7070 Dahili: 18251
Web: http://aves.istanbul.edu.tr/hilaloz/
Posta Adresi: İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama ABD Avcılar/İstanbul

Metrikler

Yayın

24

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

89

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

119

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

7

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

3

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2007 - 2011

2007 - 2011

Doktora

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd, Türkiye

2005 - 2007

2005 - 2007

Yüksek Lisans

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd, Türkiye

2000 - 2004

2000 - 2004

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme (İngilizce), Türkiye

Yaptığı Tezler

2011

2011

Doktora

GELENEKSEL ALIŞVERİŞ İLE İNTERNET ÜZERİNDEN YAPILAN ALIŞVERİŞTE ALGILANAN DEĞERİN SATIN ALMA NİYETİNE OLAN ETKİSİNİN KARŞILAŞTIRILMASI

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd

2007

2007

Yüksek Lisans

İNTERNETTEN SATIN ALMA DAVRANIŞI İLE RİSK VE FAYDA ALGILAMALARI ARASINDAKİ İLGİ

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Yrd. Doç. Dr.

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd

2011 - 2013

2011 - 2013

Araştırma Görevlisi Dr.

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd

2005 - 2011

2005 - 2011

Araştırma Görevlisi

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd

Akademi Dışı Deneyim

2005 - 2005

2005 - 2005

Ticari Kuruluş Özel, Telsim Telekomünikasyon Hizmetleri A.Ş

2004 - 2004

2004 - 2004

Ticari Kuruluş Özel, Arkas Holding

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Marketing Strategies

Pazarlama Stratejileri

Marketing Strategies (E-MBA)

Pazarlama Stratejileri (E-MBA)

Lisans

Lisans

Pazarlamada Güncel Kavramlar

Pazarlama Yönetimi

Pazarlama Stratejileri

Pazarlama İlkeleri

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (7)
Diğer Yayınlar (5)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2015

2015

1. Özel Alışveriş Sitelerinde Yaşanan Bilişsel Çelişki ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi

Altıngül M., ÖZEN H.

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.27-30, (Özet Bildiri)

2014

2014

2. Web Site Features and Consumers’ Attitudes: An Application in Technology E-Tailers

ÖZEN H., ŞEKERKAYA A. K.

IMDA - The 23rd World Business Congress of the International Management Development Association, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

3. Factors Influencing Buying Behavior on Daily Deal Sites in Turkey

Asil H., ÖZEN H.

NTERNATIONAL CONFERENCE ON ECONOMIC AND SOCIAL STUDIES "Economic Crises and European Union", Bosna-Hersek, 1 - 04 Mayıs 2013, ss.157, (Özet Bildiri)

2012

2012

4. Utilitarian or Hedonic? A Cross-Cultural Study In Online Shopping

ÖZEN H., ENGİZEK N.

World Marketing Congress Cultural Perspectives in marketing, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2012, ss.238-243, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

5. Utilitarian or Hedonic? A Cross Cultural Study in Online Shopping

ÖZEN H., KODAZ N.

World Marketing Congress~ Cultural Perspectives in Marketing, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2012, ss.238-243, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

6. Do Value Perceptions of Turkish People Differ Between Traditional Channel and Internet Channel?

KAYA İ., ÖZEN H.

11th International Marketing Trends Conference, İtalya, 1 - 04 Ocak 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

7. Analyzing Differences Between Consumers’ Evaluations of European Cities

Bozbay Z., Özen H.

Global Conference on Business and Finance, New-Jersey, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Ocak 2009, ss.330-339, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

8. The Assessment of Greece’s Image as a Tourism Destination

Bozbay Z., Özen H.

Management International Business & Economics Systems International Conference, Larissa, Yunanistan, 1 - 04 Temmuz 2008, ss.47-60, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

9. Turkish Peoples’ Evaluation of European Countries’ Image as Tourism Destinations

Bozbay Z., Özen H.

CHME Research Conference, Glasgow, Birleşik Krallık, 1 - 04 Mayıs 2008, ss.87-100, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2008

2008

10. Measuring the Destination Images of European Cities

Bozbay Z., Özen H.

The 4th World Conference for Graduate Research in Tourism, Hospitality and Leisure, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Nisan 2008, ss.725-738, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2014

2014

1. Uluslararası Pazarlama Çevresi

ÖZEN H.

Uluslararası Pazarlama, Yağcı M. İ., Kılıç S., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.59-88, 2014

Desteklenen Projeler

2014 - 2014

2014 - 2014

Web Site Features and Consumers? Attitudes: An Application in Technology E-Tailers

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ÖZEN H. (Yürütücü)

2011 - 2012

2011 - 2012

DO VALUE PERCEPTIONS OF TURKISH PEOPLE DIFFER BETWEEN TRADITIONAL CHANNEL AND INTERNET CHANNEL?Sürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ÖZEN H. (Yürütücü)

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2011 - 2014

2011 - 2014

İ.Ü. İşletme Fakültesi Dergisi

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mayıs 2013

Mayıs 2013

International Journal of Internet Marketing and Advertising (IJIMA)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Kasım 2012

Kasım 2012

International Journal of Information Systems and Management (IJISAM)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Kasım 2012

Kasım 2012

Eurasian Journal of Business and Economics (EJBE)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Ocak 2012 - 01 Ocak 2012

01 Ocak 2012 - 01 Ocak 2012

11th International Marketing Trends Conference

Katılımcı

Venedik-İtalya

01 Temmuz 2008 - 01 Temmuz 2008

01 Temmuz 2008 - 01 Temmuz 2008

Management International Business & Economics Systems International Conference

Katılımcı

Larissa-Yunanistan

01 Mayıs 2008 - 01 Mayıs 2008

01 Mayıs 2008 - 01 Mayıs 2008

CHME Research Conference

Katılımcı

Glasgow/İskoçya-Birleşik Krallık

Burslar

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Geleneksel Alişveriş ile İnternet Üzerinden Yapilan Alışverişte Algılanan Değerin Satın Alma Niyetine Olan Etkisinin Karşılaştırılması

TÜBİTAK

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 90

h-indeksi (WOS): 3

Jüri Üyelikleri

Ocak-2014

Ocak 2014

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- İstanbul Üniversitesi