Eğitim Bilgileri
2007 - 2011
2007 - 2011Doktora
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd, Türkiye
2005 - 2007
2005 - 2007Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd, Türkiye
2000 - 2004
2000 - 2004Lisans
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme (İngilizce), Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
GELENEKSEL ALIŞVERİŞ İLE İNTERNET ÜZERİNDEN YAPILAN ALIŞVERİŞTE ALGILANAN DEĞERİN SATIN ALMA NİYETİNE OLAN ETKİSİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd
2007
2007Yüksek Lisans
İNTERNETTEN SATIN ALMA DAVRANIŞI İLE RİSK VE FAYDA ALGILAMALARI ARASINDAKİ İLGİ
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd
2011 - 2013
2011 - 2013Araştırma Görevlisi Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd
2005 - 2011
2005 - 2011Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd
Akademi Dışı Deneyim
2005 - 2005
2005 - 2005Ticari Kuruluş Özel, Telsim Telekomünikasyon Hizmetleri A.Ş
2004 - 2004
2004 - 2004Ticari Kuruluş Özel, Arkas Holding
Yönetilen Tezler
2014
2014Yüksek Lisans
Duygu-Mantık Kullanımı ve Satışçı Performansı Arasındaki İlişki
ÖZEN H.
B.Demirtürk(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (7)
Diğer Yayınlar (5)
2019
20191. The association between repeat number in C9orf72 and phenotypic variability in Turkish patients with frontotemporal lobar degeneration.
ERZURUMLUOGLU E., CILINGIR O., Ozbabalik A., Bilgic B., KOCAGIL S., OZEN H., et al.
Neurobiology of aging
, cilt.76, 2019 (SCI-Expanded)
2016
20162. Evaluation of the objective and subjective features of technological products: evidences from Turkish tablet PC market
OKUMUŞ A., ÖZen H., Kara G.
International Journal of Information Technology and Management
, cilt.15, sa.2, ss.99-117, 2016 (Scopus)
2015
20153. THE ROLE OF RATIONAL AND EMOTIONALEVALUATIONS IN PREDICTING E-WOM BEHAVIOR
ÖZEN H., YAŞİN B.
Journal of Academic Research in Economics , cilt.7, sa.2, ss.169-190, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
20154. Online Relationship Quality: Does It Increase Repurchase Intention from Private Shopping Sites?
ÖZEN H.
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences , cilt.5, sa.7, ss.300-313, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
20145. Shopping online without thinking: Being emotional or rational?
Ozen H., ENGİZEK N.
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics
, cilt.26, sa.1, ss.78-93, 2014 (Scopus)
2013
20136. How Value Perception Affects Buying Intentions of Online Consumers?
ÖZEN H., Kaya İ.
Boğaziçi Journal , cilt.27, sa.2, ss.11-29, 2013 (Scopus)
2012
20127. Geleneksel Mağazalar ile İnternetten Alışverişte Değer Algısı ve Satınalma Niyeti: Bir Karşılaştırma
KAYA İ., ÖZEN H.
Istanbul University Journal of the School of Business Administration , cilt.41, sa.1, ss.13-30, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
20118. İnternet ve Mağaza Kıyaslaması: Değer Alışverişin Neresinde?
KAYA İ., ÖZEN H.
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , cilt.10, sa.38, ss.8-15, 2011 (Hakemsiz Dergi)
2011
20119. E-Health Information Search Intentions of Turkish Internet Users
YAŞİN B., ÖZEN H.
International Journal of Pharmaceutical and Health Care Marketing , cilt.5, sa.2, ss.135-152, 2011 (Scopus)
2011
201110. Gender Differences in the Use of Internet for Health Information Search
YAŞİN B., ÖZEN H.
Ege Akademik Bakış İktisadi, İdari ve Siyasal Bilimler Dergisi , cilt.11, sa.2, ss.229-240, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201111. E-health information search intentions of Turkish internet users
YAŞİN B., Özen H.
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing
, cilt.5, sa.2, ss.135-152, 2011 (ESCI)
2002
200212. Sensorineural hearing loss as an extra-intestinal manifestation of ulcerative colitis in an adolescent girl with pyoderma gangrenosum
KANRA G., KARA A., SECMEER G., OZEN H., GURAKAN F., AKCOREN Z., et al.
EUROPEAN JOURNAL OF PEDIATRICS
, cilt.161, sa.4, ss.216-218, 2002 (SCI-Expanded)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2015
20151. Özel Alışveriş Sitelerinde Yaşanan Bilişsel Çelişki ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi
Altıngül M., ÖZEN H.
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.27-30, (Özet Bildiri)
2014
20142. Web Site Features and Consumers’ Attitudes: An Application in Technology E-Tailers
ÖZEN H., ŞEKERKAYA A. K.
IMDA - The 23rd World Business Congress of the International Management Development Association, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2013
20133. Factors Influencing Buying Behavior on Daily Deal Sites in Turkey
Asil H., ÖZEN H.
NTERNATIONAL CONFERENCE ON ECONOMIC AND SOCIAL STUDIES "Economic Crises and European Union", Bosna-Hersek, 1 - 04 Mayıs 2013, ss.157, (Özet Bildiri)
2012
20124. Utilitarian or Hedonic? A Cross-Cultural Study In Online Shopping
ÖZEN H., ENGİZEK N.
World Marketing Congress Cultural Perspectives in marketing, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2012, ss.238-243, (Tam Metin Bildiri)
2012
20125. Utilitarian or Hedonic? A Cross Cultural Study in Online Shopping
ÖZEN H., KODAZ N.
World Marketing Congress~ Cultural Perspectives in Marketing, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2012, ss.238-243, (Tam Metin Bildiri)
2012
20126. Do Value Perceptions of Turkish People Differ Between Traditional Channel and Internet Channel?
KAYA İ., ÖZEN H.
11th International Marketing Trends Conference, İtalya, 1 - 04 Ocak 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2009
20097. Analyzing Differences Between Consumers’ Evaluations of European Cities
Bozbay Z., Özen H.
Global Conference on Business and Finance, New-Jersey, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Ocak 2009, ss.330-339, (Tam Metin Bildiri)
2008
20088. The Assessment of Greece’s Image as a Tourism Destination
Bozbay Z., Özen H.
Management International Business & Economics Systems International Conference, Larissa, Yunanistan, 1 - 04 Temmuz 2008, ss.47-60, (Tam Metin Bildiri)
2008
20089. Turkish Peoples’ Evaluation of European Countries’ Image as Tourism Destinations
Bozbay Z., Özen H.
CHME Research Conference, Glasgow, Birleşik Krallık, 1 - 04 Mayıs 2008, ss.87-100, (Tam Metin Bildiri)
2008
200810. Measuring the Destination Images of European Cities
Bozbay Z., Özen H.
The 4th World Conference for Graduate Research in Tourism, Hospitality and Leisure, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Nisan 2008, ss.725-738, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2014
20141. Uluslararası Pazarlama Çevresi
ÖZEN H.
Uluslararası Pazarlama, Yağcı M. İ., Kılıç S., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.59-88, 2014
Diğer Yayınlar
2008
20081. Konsolide Edilmiş ICC Reklam ve Pazarlama İletişimi Uygulamaları
BULUT D., ÖZEN H., BOZBAY Z.
Diğer, ss.1-58, 2008
Desteklenen Projeler
2014 - 2014
2014 - 2014Web Site Features and Consumers? Attitudes: An Application in Technology E-Tailers
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ÖZEN H. (Yürütücü)
2011 - 2012
2011 - 2012
DO VALUE PERCEPTIONS OF TURKISH PEOPLE DIFFER BETWEEN TRADITIONAL CHANNEL AND INTERNET CHANNEL?
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ÖZEN H. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2011 - 2014
2011 - 2014İ.Ü. İşletme Fakültesi Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mayıs 2013
Mayıs 2013International Journal of Internet Marketing and Advertising (IJIMA)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2012
Kasım 2012International Journal of Information Systems and Management (IJISAM)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2012
Kasım 2012Eurasian Journal of Business and Economics (EJBE)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Ocak 2012 - 01 Ocak 2012
01 Ocak 2012 - 01 Ocak 201211th International Marketing Trends Conference
Katılımcı
Venedik-İtalya
01 Temmuz 2008 - 01 Temmuz 2008
01 Temmuz 2008 - 01 Temmuz 2008Management International Business & Economics Systems International Conference
Katılımcı
Larissa-Yunanistan
01 Mayıs 2008 - 01 Mayıs 2008
01 Mayıs 2008 - 01 Mayıs 2008CHME Research Conference
Katılımcı
Glasgow/İskoçya-Birleşik Krallık
Burslar
2009 - Devam Ediyor
2009 - Devam EdiyorGeleneksel Alişveriş ile İnternet Üzerinden Yapilan Alışverişte Algılanan Değerin Satın Alma Niyetine Olan Etkisinin Karşılaştırılması
TÜBİTAK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 90
h-indeksi (WOS): 3
Jüri Üyelikleri
Ocak-2014
Ocak 2014