Etkin müşteri hizmetleri İçin müşteri bilgilendirme e- öğrenme portalı önerisi


Kartal Karataş E. , Yazıcı S. , Ayvaz Reis Z. , Erol Ç.

Akademik Bilişim 2009, Şanlıurfa, Turkey, 11 - 13 February 2009, pp.497-501

  • Publication Type: Conference Paper / Full Text
  • City: Şanlıurfa
  • Country: Turkey
  • Page Numbers: pp.497-501

Abstract

This paper explains the effect of e-learning idea on firms and customers. Basicly while firms take e-learning up for their employees seriously, this paper searches “What do the firms do for their customers?”. The studies which are about this subject, are analysed and developed a model working for must online learning system service.

 Bu çalışmada, elektronik ortamda öğrenme fikrinin firmalar ve müşteriler üzerindeki etkisinden bahsedilmektedir. Temel olarak; firmalar kendi çalışanları için e-öğrenme kültürünü benimserken, müşterileri için ne yaptıkları araştırılmıştır. Bu amaçla yapılmış çalışmalar incelenmiş ve elektronik ortamdaki olması gereken eğitim hizmeti için bir örnek çalışma geliştirilmiştir.