İstanbul Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
Araştırmacı Girişi
English
Tümü
Projeler
Ödüller
Fikri Mülkiyet
Araştırmacılar
Tezler
Yayınlar
Bilimsel Veri
Detaylı Arama
Ana Sayfa
Son Eklenen Yayınlar
Science Teacher Beliefs and Classroom Pr...
Science Teacher Beliefs and Classroom Practice Related to Constructivism in Different School Settings
Savasci F.
,
Berlin D. F.
Journal of Science Teacher Education, cilt.23, sa.1, ss.65-86, 2012 (ESCI)
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
Cilt numarası:
23
Sayı:
1
Basım Tarihi:
2012
Doi Numarası:
10.1007/s10972-011-9262-z
Dergi Adı:
Journal of Science Teacher Education
Derginin Tarandığı İndeksler:
Emerging Sources Citation Index (ESCI), Scopus
Sayfa Sayıları:
ss.65-86
İstanbul Üniversitesi Adresli:
Evet