A'DAN Z'YE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI - 3, Prof. Dr. Füsun TOPSÜMER,Doç. Dr. Hasan ÇİFTÇİ, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.303-343, 2021
Siyasal iletişim uzmanları kampanyalarda; siyasal propagandanın yanında, daha etkili olduklarını düşündükleri siyasal reklam, siyasal halkla ilişkiler, siyasal pazarlama ve kamuoyu araştırmaları gibi teknik ve yöntemleri geliştirerek kullanmaktadır. Siyasal iletişim araçlarının seçmenin bilgilenme süreçlerinde kullanılması, seçmen algısının ve tutumunun oluşması sonucunda nasıl bir karar verdiği sosyal bilimciler tarafında merak edilip araştırılmaktadır. Bu çerçevede, Türkiye’de 24 Haziran 2018 tarihinde yapılan seçimlerdeki kampanya sürecinde siyasal iletişim açısından genç seçmen davranışları bu çalışmada incelenmiştir.