Öğretim Elemanının Kültürel Arka Alan Bilgi ve Deneyiminin Öğretme ve Öğrenme Süreçlerine Etkileri – Deneyimlenen Dil ve Kültür Bağlantılı Öğrenme Etkinliğinin Öğrenilenin kalıcılığına katkıları


ÇELİK TSONEV S., Önder Alkan T.

Yabancı Dil Bölümleri ve Yüksekokullarının Yabancı Dil Öğretimindeki Sorunları’ başlıklı Kurultay, Muğla, Türkiye, 07 Mayıs 2008 - 09 Mayıs 2009, ss.66-82

  • Yayın Türü: Bildiri / Tam Metin Bildiri
  • Basıldığı Şehir: Muğla
  • Basıldığı Ülke: Türkiye
  • Sayfa Sayıları: ss.66-82
  • İstanbul Üniversitesi Adresli: Hayır