SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİŞÖTESİ FARKINDALIK
DÜZEYLERİ, YARATICILIK DÜZEYLERİ VE PROBLEM ÇÖZME
BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Atıf İçin Kopyala
Erbaş A. A., Battal Karaduman G., YAVUZ G.
TURKISH STUDIES, cilt.13, ss.551-568, 2018 (SSCI)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
13
-
Basım Tarihi:
2018
-
Dergi Adı:
TURKISH STUDIES
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Social Sciences Citation Index (SSCI), Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.551-568
-
İstanbul Üniversitesi Adresli:
Evet