Etkin Müşteri Hizmetleri için Müşteri Bilgilendirme E-Öğrenme Portalı Önerisi


Creative Commons License

Kartal Karataş E., Yazıcı S., Ayvaz Reis Z., Erol Ç.

Akademik Bilişim 2009, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Şubat 2009, ss.497-501

  • Yayın Türü: Bildiri / Tam Metin Bildiri
  • Basıldığı Şehir: Şanlıurfa
  • Basıldığı Ülke: Türkiye
  • Sayfa Sayıları: ss.497-501
  • İstanbul Üniversitesi Adresli: Evet

Özet

 Bu çalışmada, elektronik ortamda öğrenme fikrinin firmalar ve müşteriler üzerindeki etkisinden bahsedilmektedir. Temel olarak; firmalar kendi çalışanları için e-öğrenme kültürünü benimserken, müşterileri için ne yaptıkları araştırılmıştır. Bu amaçla yapılmış çalışmalar incelenmiş ve elektronik ortamdaki olması gereken eğitim hizmeti için bir örnek çalışma geliştirilmiştir.

This paper explains the effect of e-learning idea on firms and customers. Basicly while firms take e-learning up for their employees seriously, this paper searches “What do the firms do for their customers?”. The studies which are about this subject, are analysed and developed a model working for must online learning system service.