Marina İşletmeciliğinde İlişkisel Pazarlama Uygulamalarının Tekrar Satın Alma Niyeti, Tavsiye Niyeti ve Memnuniyet Üzerindeki Etkisi’
Atıf İçin Kopyala
ARLI E.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, cilt.13, sa.1, ss.61-75, 2013 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
13
Sayı:
1
-
Basım Tarihi:
2013
-
Dergi Adı:
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.61-75
-
İstanbul Üniversitesi Adresli:
Hayır