CONTEMPORARY ISSUES IN STRATEGIC MARKETING


Şekerkaya A. K. (Editör)

Istanbul University Press, İstanbul, 2020

  • Yayın Türü: Kitap / Araştırma Kitabı
  • Basım Tarihi: 2020
  • Yayınevi: Istanbul University Press
  • Basıldığı Şehir: İstanbul
  • İstanbul Üniversitesi Adresli: Evet

Özet

Contemporary Issues in Strategic Marketing  :

Küresel pazarlama alanında yeni trendlerin, araçların ve kavramların gelişimini sunmayı hedefleyen bu kitabımız; özellikle farklı kültür, bakış açısı ve disiplinleri de içermek amacıyla İ.Ü. İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı Öğretim Üyelerinin yanı sıra; Amerika Birleşik Devletleri’nden üç, Avustralya’dan bir, Kırgızistan’dan iki olmak üzere toplam dört ülkeden on bir Öğretim Üyesi yazarın katkılarıyla oluşmuştur.

Pazarlama stratejileri geliştirme alanları için en popüler güncel eğilimleri anlamaya çalışmak için; her biri Pazarlamanın farklı bir disiplinine değinen dokuz ayrı bölümü mevcuttur.

Pazarlama alanında Akademik olduğu kadar uygulamaya yönelik de bilgiler içeren Contemporary Issues in Strategic Marketing; hem akademisyenler, hem de Pazarlama yöneticileri ve girişimciler için pazarlama stratejileri geliştirmede farklı bakış açıları sunmaktadır. Kitabımız, Istanbul University Press tarafından uluslararası literatüre kazandırılmıştır.