Atıf İçin Kopyala
Akın M. S., OKUMUŞ A.
JOURNAL OF ISLAMIC MARKETING, cilt.12, sa.6, ss.1081-1096, 2021 (ESCI)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
12
Sayı:
6
-
Basım Tarihi:
2021
-
Doi Numarası:
10.1108/jima-08-2019-0167
-
Dergi Adı:
JOURNAL OF ISLAMIC MARKETING
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Emerging Sources Citation Index (ESCI), Scopus, ABI/INFORM, Index Islamicus
-
Sayfa Sayıları:
ss.1081-1096
-
Anahtar Kelimeler:
Perceived risk, Islamic marketing, Halal market, Attitude toward halal food, Halal food awareness, PERCEIVED RISK, COGNITIVE COMPONENTS, MEAT CONSUMPTION, BEHAVIOR, KNOWLEDGE, DETERMINANTS, INTENTION
-
İstanbul Üniversitesi Adresli:
Evet
Özet
Purpose