Yönetilen Tezler
-
Dünyada ve Ülkemizde Müşteri Memnuniyeti Kavramının Ortaya Çıkışı, Geçmişten Günümüze Tarihsel Gelişimi ve Değişimi. Bu Kavramın Otomotiv Sektöründeki Uygulama ve Yansımalarına Dair Bir Araştırma
S.Türkşen(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
X ve Y Kuşağı Çalışmalarının; Kuşakların Teknoloji Kullanımı, Kurum Kültürü, Kariyer ve Motivasyon, İş-Yaşam Dengesi Açısından Kuşak Çatışmanın İncelenmesi Üzerine Bir Aarştırma
O.Kasap(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
İNSAN KAYNAĞI OLGUNLUK DÜZEYİNİN ULUSAL VE ULUSLARARASI MARKALAŞMAYA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA.
T.Ünal(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
YENİ NESLİN DUYGUSAL SOSYAL VE KÜLTÜREL ZEKALARI İLE GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: ÜNİVERSİTE SON SINIF ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA.
Ş.Yılmazçetin(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Kobilerde İnovasyon Yönetimi ve Makine Sektöründe Bir Araştırma
K.Bilgin(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Deniz Yolu Taşımacılığı, Türkiye’de Kuru Yük Taşımacılığında Gemi İşletmeciliği Sorunlarının Tespitine Yönelik Bir Araştırma, Örnek Olay Analizi ve Çözüm Önerileri
T.Şendur(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015