Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 6

1. A Comprehensive Review on the Role of Marketing Innovation in a Sustainable Competitive Advantage

International Conference on Global Competition Innovation Management, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.96, (Özet Bildiri)

2. The Increasing Importance of Mobile Marketing in the Light of the Improvement of Mobile Phones, Confronted Problems Encountered in Practice, Solution Offers and Expectations

World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.1057-1064, (Tam Metin Bildiri) identifier

3. Küreselleşen Dünyada Bilgi Toplumu ve Türkiye’nin Yeri

5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi, Tokat, Türkiye, 15 - 17 Haziran 2006, ss.281-284, (Tam Metin Bildiri)

4. Bilgi Toplumu ve Türkiye

IV. Bilişim Günleri - Küreselleşen Dünyamızda Bilgi Politikaları, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2004, (Tam Metin Bildiri)

5. Yeni Ekonomi, Getirdiği Sorunlar ve Mahremiyet

IX. Türkiye İnternet Konferansı, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Aralık 2003, (Tam Metin Bildiri)

6. Bilgi Toplumunda Düzenleyici Kurumun Gereği ve Yapısı

IX. Türkiye İnternet Konferansı, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Aralık 2003, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 1

1. The Role of Social Marketing Activities for Removing the Obscruity of Non-Governmental Organisations in Turkey: The Case of Friedrich Naumann Foundation

Turkish German Affairs from an Interdisciplinary Perspective, Nuroğlu E., Bayrak Meydanoğlu E. S., Bayraklı E., Editör, Peter Lang Edition, Frankfurt, ss.277-297, 2015
Metrikler

Yayın

7

Yayın (WoS)

1

Proje

7

Fikri Mülkiyet

1