Eğitim Bilgileri
2010 - 2016
2010 - 2016Doktora
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye
2006 - 2009
2006 - 2009Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye
2001 - 2005
2001 - 2005Lisans
İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili Ve Edebiyatı, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
GSM MARKALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARININ HALKLA İLİŞKİLERİN ÇİFT YÖNLÜ SİMETRİK MODELİNE GÖRE TWITTER ÜZERİNDEN ANALİZİ
İstanbul Üniversitesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2009
2009Yüksek Lisans
Yeni İletişim Teknolojilerinin Halkla İlişkiler ve Tanıtım Alanında İşlevselliği Üzerine Bir Çalışma: İstanbulrestaurants Web Sitesi İncelemesi
İstanbul Üniversitesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler, Kitle İletişimi ve Araçları, Halkla İlişkiler
Akademik Unvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2020
2020Halkla İlişkiler ve Kurumsal Yönetişim Bağlamında Sosyal Medyanın Kullanımı: Türkiye’deki Siyasi Partilerin Facebook ve Twitter Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
Türk E. , Bayram A.
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, ss.106-128, 2020 (Hakemli Üniversite Dergisi)
2018
2018Katılımcılık, Geribildirim ve Cevap Verebilirlik Boyutlarıyla Facebook’un Kurumsal İletişimde Etkileşimli Bir Mecra Olarak Kullanım Yetersizliği: Türkiye Menşeli Hava Yolları Şirketleri Üzerine Bir Değerlendirme
TÜRK E.
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES, ss.171-196, 2018 (ESCI İndekslerine Giren Dergi)
2018
2018TÜRKİYE’DEKİ HAVA YOLU ŞİRKETLERİNİN FACEBOOK’U KURUMSAL AMAÇLI OLARAK KULLANIMI
TÜRK E.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi, cilt.6, ss.1277-1298, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2016
2016Sanal Basın Odalarının Kullanımı Üzerine Bir Araştrıma: Fortune 500 Türkiye Örneği
TÜRK E.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, ss.109-135, 2016 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2019
2019Use of Social Media For Marketing Public Relaitons: A Study on Public Banks of Turkey
Türk E.
5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, ss.746
2017
2017A Content Analysis of Facebook Posts by Airlines Companies in Turkey
TÜRK E.
AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.20
2016
2016The Role of Social Media in Crisis Communications for GSM Companies in Turkey
TÜRK E. , GÜÇDEMİR Y.
14th COMMUNICATION IN THE MILLENIUM, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.58
2014
2014Adaptation of Municipalities to New Media Technologies Towards Their Inhabitants In Public Relations Efforts: A Sample From Turkish Municipalities
TÜRK E. , BOZTEPE TAŞKIRAN H.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Bükreş, Romanya, 19 - 20 Eylül 2014, ss.621-627
Kitap & Kitap Bölümleri
2020
2020Sağlık İletişiminde Sağlık Okuryazarlığı ve Sosyal Medyanın Önemi”, Yeni Medyada Güncel Yaklaşımlar
Türk E.
Yeni Medyada Güncel Yaklaşımlar, Samet Kavoğlu ve Ali Fikret Aydın, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.291-320, 2020
2019
2019Sosyal Medyada Parasosyal Etkileşim ve Parasosyal İlişki
Güçdemir Y. , Türk E.
Don Kişottan Günümüze Toplum ve Medya, Filiz Aydoğan, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.205-220, 2019
2017
2017