Makaleler
12
Tümü (12)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (7)
2. Türkiye’de Kriz Yönetimi Alanında Yazılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi
GLOBAL MEDIA JOURNAL
, cilt.11, sa.21, ss.234-250, 2020 (Hakemli Dergi)
4. Academicians Use of Social Media Tools for Education: An Assessment on Communication Faculties in Turkey and in Baltic Countries
E-Journal of Intermedia
, cilt.2, ss.330-339, 2015 (Hakemli Dergi)
5. An Investigation on the Relations of 500 Largest Industrial Organizations of Turkey with The Media
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.49, ss.1-13, 2015 (Hakemli Dergi)
9. "Kriz Yönetimi ve Halkla İlişkiler"
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.22, ss.171-176, 2005 (Hakemli Dergi)
10. "Liderin Duygusal Zekalı Örgütlerin İnşasındaki Rolü"
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, ss.173-176, 2005 (Hakemli Dergi)
11. "Reklamlarda Kanıtlama ve İkna Söylemi"
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.20, ss.261-269, 2004 (Hakemli Dergi)
12. "Eğitim Alanında Oluşturulan Çalışma Gruplarının Etkileşim ve Gelişim Süreci Üzerinde Eğitimcinin Rolü"
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.19, ss.361-372, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1. “Hastanelerde Konumlandırılan Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Karar Alma Sürecindeki İşlevi ve Faaliyet Alanlarının Teorik Açıdan Değerlendirilmesi”
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi & Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.353-377, (Tam Metin Bildiri)
2. “Türkiye'de Bütünleşik Kurumsal İletişim Yönetiminin Konumlandırılmasının Teorik ve Uygulamalı Açıdan Değerlendirilmesi: EFQM 2008 Ödüllü Kurumlara Yönelik Bir İnceleme”
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi & Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.228-239, (Tam Metin Bildiri)
3. "Orta Çocukluk ve Ergenliğin İlk Döneminde Televizyonun Çocukların Bilişsel ve Sosyal Gelişimine Etkisi: 'Acemi Cadı' Dizisi"
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi 4. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2007, ss.473-488, (Tam Metin Bildiri)
4. “Kurumsal Vatandaşlığın Oluşumunda Duygusal Zekânın İşlevi
Uluslararası Duygusal Zekâ ve İletişim Sempozyumu: Profesyonel Yaşamda Mükemmellik Vizyonu, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2007, ss.827-837, (Tam Metin Bildiri)
5. “Çocukların Ahlaki Gelişimleri Üzerinde Reklamların Etkisi”
2. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi: İletişimin Çocuğa Etkisi, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2005, ss.433-448, (Tam Metin Bildiri)
6. “The Significance of Ethical Leadership Vision for Enabling Public Relations Activities to Reach an Ethical Level”,
2nd International Symposium Communication in the Millennium: A Dialogue Between Turkish and American Scholars, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Mart 2004, ss.771-788, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
1. İmaj Yönetimi
Der Yayınları, İstanbul, 2022
2. Kültürlerarası İletişim ve Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler, Seda Mengü, Editör, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, ss.64-91, 2022
3. Stratejik Karar Alma Fonksiyonunun Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Rolleriyle İlişkisi
Halkla İlişkiler, Seda Mengü, Editör, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, ss.92-118, 2022
