Yayınlar & Eserler

Makaleler 3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 3

1. Corporate Digital Responsibility in Company-Consumer Relationships: A Social Contract Theory Approach

6th International Conference: Summer Seminar in Marketing (SSIM 2024), Warszawa, Polonya, 12 - 13 Haziran 2024, ss.36-37, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Artificial Intelligence in Digital Marketing: A Bibliometric Analysis

2nd International Congress On Finance, Economy And Sustainable Policies (ICOFESP-2024), Bursa, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2024, ss.116-130, (Tam Metin Bildiri)

3. Tüketicilerin Mobil Uygulama Tercihlerini Etkileyen Kullanıcı Arayüzü Özelliklerinin Belirlenmesi

3rd International Congress on Digital Business, Management & Economics, Mersin, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2023, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

1. Recommendation Systems: Marketing Applications, Benefits and Risks

Multidisciplinary Approaches to Contemporary Marketing, Fatma İrem Konyalıoğlu,Fatih Sinan Esen, Editör, Springer Nature Switzerland Ag, Chur, ss.75-100, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Unrealistic Beauty Ideals: Artificial Intelligence and Consumers’ Self-Image Perceptions

Consumer, Marketing, AI: Dark Sides and Ethics, Kürşad Özkaynar,Şevin Abbasoğlu, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.239-262, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Pazarlama İlkeleri

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022