Arş. Gör. Dr. Feyza Nur ÖZKAN
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
İstanbul Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The role of consumer characteristics on cultural consumption tendency
Özkan F. N.
,
Kurtuluş S.
ASIA-PACIFIC JOURNAL OF BUSINESS ADMINISTRATION
, cilt.16, sa.3, ss.482-503, 2024 (ESCI)
Consumer reactions to technological attributes in product design: A technology acceptance model perspective
Şekerkaya A.
,
Özkan F. N.
,
Köse G. G.
,
Akarsu D.
Bogazici Journal
, cilt.34, sa.2, ss.151-176, 2020 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Corporate Digital Responsibility in Company-Consumer Relationships: A Social Contract Theory Approach
Özkan F. N.
,
Gürşen A. E.
6th International Conference: Summer Seminar in Marketing (SSIM 2024), Warszawa, Polonya, 12 - 13 Haziran 2024, ss.1
Artificial Intelligence in Digital Marketing: A Bibliometric Analysis
Altaylı M.
,
Özkan F. N.
,
Okumuş A.
2nd International Congress On Finance, Economy And Sustainable Policies (ICOFESP-2024), Bursa, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2024, ss.1
Tüketicilerin Mobil Uygulama Tercihlerini Etkileyen Kullanıcı Arayüzü Özelliklerinin Belirlenmesi
Özkan F. N.
3rd International Congress on Digital Business, Management & Economics, Mersin, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2023, ss.1
Kitap & Kitap Bölümleri
Pazarlama İlkeleri
Okumuş A.
,
Özkan F. N.
İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
6
Atıf (WoS)
2
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
5
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
5
H-İndeks (Scholar)
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları