Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (7)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

1. Özel Alışveriş Sitelerinde Yaşanan Bilişsel Çelişki ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.27-30, (Özet Bildiri)

2. Web Site Features and Consumers’ Attitudes: An Application in Technology E-Tailers

IMDA - The 23rd World Business Congress of the International Management Development Association, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

3. Factors Influencing Buying Behavior on Daily Deal Sites in Turkey

NTERNATIONAL CONFERENCE ON ECONOMIC AND SOCIAL STUDIES "Economic Crises and European Union", Bosna-Hersek, 1 - 04 Mayıs 2013, ss.157, (Özet Bildiri)

4. Utilitarian or Hedonic? A Cross-Cultural Study In Online Shopping

World Marketing Congress Cultural Perspectives in marketing, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2012, ss.238-243, (Tam Metin Bildiri)

5. Utilitarian or Hedonic? A Cross Cultural Study in Online Shopping

World Marketing Congress~ Cultural Perspectives in Marketing, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2012, ss.238-243, (Tam Metin Bildiri)

6. Do Value Perceptions of Turkish People Differ Between Traditional Channel and Internet Channel?

11th International Marketing Trends Conference, İtalya, 1 - 04 Ocak 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Analyzing Differences Between Consumers’ Evaluations of European Cities

Global Conference on Business and Finance, New-Jersey, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Ocak 2009, ss.330-339, (Tam Metin Bildiri)

8. The Assessment of Greece’s Image as a Tourism Destination

Management International Business & Economics Systems International Conference, Larissa, Yunanistan, 1 - 04 Temmuz 2008, ss.47-60, (Tam Metin Bildiri)

9. Turkish Peoples’ Evaluation of European Countries’ Image as Tourism Destinations

CHME Research Conference, Glasgow, Birleşik Krallık, 1 - 04 Mayıs 2008, ss.87-100, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Measuring the Destination Images of European Cities

The 4th World Conference for Graduate Research in Tourism, Hospitality and Leisure, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Nisan 2008, ss.725-738, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 1

1. Uluslararası Pazarlama Çevresi

Uluslararası Pazarlama, Yağcı M. İ., Kılıç S., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.59-88, 2014
Metrikler

Yayın

24

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

89

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

119

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

7

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

3

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları