Makaleler
12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (7)
Diğer Yayınlar (5)
3. THE ROLE OF RATIONAL AND EMOTIONALEVALUATIONS IN PREDICTING E-WOM BEHAVIOR
Journal of Academic Research in Economics
, cilt.7, sa.2, ss.169-190, 2015 (Hakemli Dergi)
4. Online Relationship Quality: Does It Increase Repurchase Intention from Private Shopping Sites?
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences
, cilt.5, sa.7, ss.300-313, 2015 (Hakemli Dergi)
6. How Value Perception Affects Buying Intentions of Online Consumers?
Boğaziçi Journal
, cilt.27, sa.2, ss.11-29, 2013 (Scopus)
7. Geleneksel Mağazalar ile İnternetten Alışverişte Değer Algısı ve Satınalma Niyeti: Bir Karşılaştırma
Istanbul University Journal of the School of Business Administration
, cilt.41, sa.1, ss.13-30, 2012 (Hakemli Dergi)
8. İnternet ve Mağaza Kıyaslaması: Değer Alışverişin Neresinde?
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.10, sa.38, ss.8-15, 2011 (Hakemsiz Dergi)
9. E-Health Information Search Intentions of Turkish Internet Users
International Journal of Pharmaceutical and Health Care Marketing
, cilt.5, sa.2, ss.135-152, 2011 (Scopus)
10. Gender Differences in the Use of Internet for Health Information Search
Ege Akademik Bakış İktisadi, İdari ve Siyasal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.229-240, 2011 (Hakemli Dergi)
11. E-health information search intentions of Turkish internet users
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing
, cilt.5, sa.2, ss.135-152, 2011 (ESCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
1. Özel Alışveriş Sitelerinde Yaşanan Bilişsel Çelişki ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.27-30, (Özet Bildiri)
2. Web Site Features and Consumers’ Attitudes: An Application in Technology E-Tailers
IMDA - The 23rd World Business Congress of the International Management Development Association, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
4. Utilitarian or Hedonic? A Cross-Cultural Study In Online Shopping
World Marketing Congress Cultural Perspectives in marketing, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2012, ss.238-243, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
1
1. Uluslararası Pazarlama Çevresi
Uluslararası Pazarlama, Yağcı M. İ., Kılıç S., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.59-88, 2014
Diğer Yayınlar
1
