Arş. Gör. Neslihan YÜCELŞEN
Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
İstanbul Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
5
Tümü (5)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)
1.
"Metin Türü Bağlamında Okuma Yöntem-Teknikleriyle Üstbilişsel OkumaStratejilerini İlişkilendirme Çalışması
DİLİDÜZGÜN Ş.
,
ÇETİNKAYA EDİZER Z.
,
AK BAŞOĞUL D.
,
ORYAŞIN M.
,
YÜCELŞEN N.
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,
, cilt.8, sa.3, ss.1796-1816, 2019 (Hakemli Dergi)
2.
Türkçe Öğretiminde Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Göre Değerlendirilmesi
ÇETİNKAYA EDİZER Z.
,
DİLİDÜZGÜN Ş.
,
AK BAŞOĞUL D.
,
KARAGÖZ M.
,
YÜCELŞEN N.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, sa.29, ss.479-511, 2018 (Hakemli Dergi)
3.
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Ders Planı Hazırlamadaki Yeterlikleri (Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Örneği)
KARAGÖZ M.
,
AK BAŞOĞUL D.
,
YÜCELŞEN N.
International Journal of Language Academy
, cilt.5, sa.7, ss.67-80, 2017 (Hakemli Dergi)
4.
Ahmet Ümit'In "İstanbul Hatırası" Adlı Yapıtında Medeniyet Kavramının Somut Göstergeleri
YÜCELŞEN N.
,
Karagöz M.
Folklor / Edebiyat Dergisi
, sa.21, ss.139-149, 2015 (Hakemli Dergi)
5.
Ahmet Ümit'in "İstanbul Hatırası" Adlı Yapıtında Medeniyet Kavramının Somut Göstergeleri
YÜCELŞEN N.
,
KARAGÖZ M.
FOLKLOR/EDEBİYAT
, cilt.21, sa.81, ss.139-149, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
1.
Metin Türüne Uygun Okuma Becerisini Geliştirmeye Yönelik Okuma Yöntem-Teknikleriyle Üstbilişsel Okuma Stratejilerini İlişkilendirme Çalışması
DİLİDÜZGÜN Ş.
,
ÇETİNKAYA EDİZER Z.
,
AK BAŞOĞUL D.
,
KARAGÖZ M.
,
YÜCELŞEN N.
ERPA International Congresses on Education 2018, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.119, (Özet Bildiri)
2.
Türkçe Ders Kitaplarındaki Okuma Etkinliklerinde Kullanılan Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Uygunluk Bağlamında Değerlendirilmesi
ÇETİNKAYA EDİZER Z.
,
DİLİDÜZGÜN Ş.
,
AK BAŞOĞUL D.
,
KARAGÖZ M.
,
YÜCELŞEN N.
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.140-141, (Özet Bildiri)
3.
HALİKARNAS BALIKÇISI’NIN HİKÂYELERİNDE KADIN KARAKTERLER
YÜCELŞEN N.
,
Yılmaz S.
Ulusal Halikarnas Balikçısı Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 31 Ekim - 02 Kasım 2013, ss.81-85, (Tam Metin Bildiri)
4.
İHSAN OKTAY ANAR’IN EFRÂSİYÂB’IN HİKÂYELERİ ADLI YAPITINDA MEKÂN OLARAK DAĞ
YÜCELŞEN N.
,
Yılmaz S.
XXV. ULUSLARARASI KIBATEK EDEBİYAT ŞÖLENİ “Edebiyatta Dağ”, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2013, ss.180-191, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
1.
A Comparative View on Reading Activities in Foreign LanguageTeaching Course Books
YÜCELŞEN N.
Research in Second Language EducationCertain Studies on Turkish Education as the Second Language, İsmail Güleç, Alparslan Okur, Bekir İnce, Editör, Peter Lang Publishing, Inc. Lang Publishing, Inc. Lang See Lang, İstanbul, ss.67-80, 2017
2.
Klasiklerin Çocuklara Göre Yeniden Okunması
AK BAŞOĞUL D.
,
YÜCELŞEN N.
,
KARAGÖZ M.
Türkçe Eğitimi Güncel Araştırmaları, Ülper, H., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.164-178, 2017
3.
Klasiklerin Çocuklara Göre Yeniden Okunması
AK BAŞOĞUL D.
,
YÜCELŞEN N.
,
KARAGÖZ M.
Türkçe Eğitimi Güncel Araştırmaları, Ülper, H., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.164-178, 2017
4.
Klasiklerin Çocuklara Göre Yeniden Okunması
AK BAŞOĞUL D.
,
YÜCELŞEN N.
,
KARAGÖZ M.
Türkçe Eğitimi Güncel Araştırmaları, Ülper, H., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.164-178, 2017
5.
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Yazma Etkinliklerinin Kazanımlarla Uygunluğu
YÜCELŞEN N.
,
Karagöz M.
Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, İşeri K., Çetinkaya G., Çelik T., vd., Editör, Pegem, Ankara, ss.325-250, 2014
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları