Öğr. Gör. Dr. Oğuzhan ŞENEL


Rektörlük, Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü


WoS Araştırma Alanları: İletişim


Avesis Araştırma Alanları: Halkla İlişkiler, Reklamcılık ve Tanıtım, İletişim Bilimleri, Medya ve İletişim Sistemleri

Metrikler

Yayın

6

Proje

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2017 - 2024

2017 - 2024

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Fakültesi Bölümü, Türkiye

2014 - 2017

2014 - 2017

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı, Türkiye

2008 - 2013

2008 - 2013

Lisans

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2017

2017

Yüksek Lisans

Yeni Medya Reklamcılığında Güncel Yaklaşımlar

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı

Yabancı Diller

C2 Ustalık

C2 Ustalık

İngilizce

Araştırma Alanları

Halkla İlişkiler

Reklamcılık ve Tanıtım

İletişim Bilimleri

Medya ve İletişim Sistemleri

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

İstanbul Üniversitesi, Rektörlük, Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü

2020 - 2022

2020 - 2022

Araştırma Görevlisi

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

2018 - 2020

2018 - 2020

Araştırma Görevlisi

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

Makaleler

Tümü (1)
TRDizin (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. Halkla ilişkiler ve tanıtım lisans programı müfredatının güncellenmesi

Hülür A. B., Karasaç Gezen A., Akar H., Sepetci T., Şenel O., Akınç S.

4th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.1743-1756, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

2. Teknolojik tüketim ürünlerinin reklamları üzerine göstergebilimsel bir analiz

Hülür A. B., Şenel O.

Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2019, ss.104, (Özet Bildiri)

2019

2019

3. Tüketim kültürü perspektifinde modern bir mit olarak reklam

Hülür A. B., Şenel O.

Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 16 - 19 Ağustos 2019, ss.110, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

1. Genç Seçmenin Siyasal Tutumu: 24 Haziran Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekili Genel Seçimlerinde Bolu Örneği

Avcı K., Hülür H., Şenel O., Akınç S.

A'DAN Z'YE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI - 3, Prof. Dr. Füsun TOPSÜMER,Doç. Dr. Hasan ÇİFTÇİ, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.303-343, 2021

2019

2019

2. Geçmişten günümüze sosyal ağ analizi ve Twitter

Şenel O., Hülür A. B.

Twitter Araştırmaları, Himmet Hülür,Cem Yaşın, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.125-140, 2019

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

4. BOYUT Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi

Editörler Kurulu Üyesi

2018 - 2023

2018 - 2023

NOSYON: Uluslararası Toplum ve Kültür Çalışmaları Dergisi

Editörler Kurulu Üyesi