Eğitim Bilgileri
2017 - 2024
2017 - 2024Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Fakültesi Bölümü, Türkiye
2014 - 2017
2014 - 2017Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı, Türkiye
2008 - 2013
2008 - 2013Lisans
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Yüksek Lisans
Yeni Medya Reklamcılığında Güncel Yaklaşımlar
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
Araştırma Alanları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
İletişim Bilimleri
Medya ve İletişim Sistemleri
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
İstanbul Üniversitesi, Rektörlük, Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü
2020 - 2022
2020 - 2022Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2018 - 2020
2018 - 2020Araştırma Görevlisi
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Makaleler
Tümü (1)
TRDizin (1)
2018
20181. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi’nin Bolu halkı açısından itibarı
Hülür H., Avcı K., Şenel O., Akınç S.
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.15, ss.562-583, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Halkla ilişkiler ve tanıtım lisans programı müfredatının güncellenmesi
Hülür A. B., Karasaç Gezen A., Akar H., Sepetci T., Şenel O., Akınç S.
4th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.1743-1756, (Tam Metin Bildiri)
2019
20192. Teknolojik tüketim ürünlerinin reklamları üzerine göstergebilimsel bir analiz
Hülür A. B., Şenel O.
Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2019, ss.104, (Özet Bildiri)
2019
20193. Tüketim kültürü perspektifinde modern bir mit olarak reklam
Hülür A. B., Şenel O.
Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 16 - 19 Ağustos 2019, ss.110, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. Genç Seçmenin Siyasal Tutumu: 24 Haziran Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekili Genel Seçimlerinde Bolu Örneği
Avcı K., Hülür H., Şenel O., Akınç S.
A'DAN Z'YE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI - 3, Prof. Dr. Füsun TOPSÜMER,Doç. Dr. Hasan ÇİFTÇİ, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.303-343, 2021
2019
20192. Geçmişten günümüze sosyal ağ analizi ve Twitter
Şenel O., Hülür A. B.
Twitter Araştırmaları, Himmet Hülür,Cem Yaşın, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.125-140, 2019
Desteklenen Projeler
2024 - 2024
2024 - 2024Avrupa Ülkelerinde Telif Hakkı Uygulamaları
Kültür ve Turizm Bakanlığı
(Proje Özeti)
Avcı K.(Yürütücü), Hülür H., Koç R., Güneş S., Bedın C., Umunç C., et al.
2018 - 2019
2018 - 2019Genç seçmenin siyasal tutumu: 24 Haziran Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekili Genel Seçimlerinde Bolu örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Avcı K.(Yürütücü), Hülür H., Şenel O.
2017 - 2018
2017 - 2018Yükseköğretimde iç ve dış paydaşların algılarına göre kurumsal itibar: Abant İzzet Baysal Üniversitesi örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Avcı K.(Yürütücü), Hülür H., Coşkun H., Şenel O., Akınç S.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam Ediyor4. BOYUT Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
2018 - 2023
2018 - 2023NOSYON: Uluslararası Toplum ve Kültür Çalışmaları Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi